@wszystko_wiem: Siódemki miały w opcji skrętną tylną oś, niekoniecznie to jest jakiś ulep, być może doszło do awarii tego modułu, tak czy siak coś nie teges. Swoją drogą robi to robotę, przy niskich prędkościach koła skręcają się w przeciwną stronę do przedniej osi, ułatwiając manewrowość, przy wyższych tak jak przednia tyle że z mniejszym kątem dzięki czemu można bardziej zacieśniać zakręty. Miałem coś takiego kiedyś w Lagunie Coupe. Orientuje się ktoś
@humpf: nie było moje, tylko służbowe, blacharza mi wskazano na zasadzie "tam jedź", tym zastępczym jeździłem tyle co po mieście, nie chciało mi się kłócić. Gdy go oddawałem, tylko się ośmiałem, że w tym aucie żeby prosto jechać, trzeba kierownicę skręconą trzymać, mechanik na to bez mrugnięcia okiem i z pełną powagą stwierdził, że widać kierownica jest źle na wielowypust nałożona :D
Kiedyś na autostradzie w okolicy Holandii jadąc 130 zobaczyłem w lusterku szybko zbliżający się punkt. Wyprzedził mnie w ułamku sekundy i zobaczyłem w pełnej krasie jadący niemal bokiem czteroślad o podobnej konfiguracji osi. Po kilku minutach spotkałem ten pojazd w korku i po dobiegającym disco polo z wnętrza domyśliłem się że to rodacy. Ułańska fantazja i desperacja granicząca z szaleństwem. Ja bym tym nie miał odwagi jechać szybciej niż 50.
Komentarze (100)
najlepsze
stare hondy prelude miały taki ficzer ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Kielek96: nie skłamał. Tył wypadku nie miał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wyprzedził mnie w ułamku sekundy i zobaczyłem w pełnej krasie jadący niemal bokiem czteroślad o podobnej konfiguracji osi.
Po kilku minutach spotkałem ten pojazd w korku i po dobiegającym disco polo z wnętrza domyśliłem się że to rodacy.
Ułańska fantazja i desperacja granicząca z szaleństwem.
Ja bym tym nie miał odwagi jechać szybciej niż 50.