Śmierć szuka pieszych. Mimo surowych przepisów, wypadków z ich udziałem przybyło
Zaostrzenie kar dla kierowców nie wpłynęło znacząco na liczbę wypadków, których ofiarami są piesi. Od początku roku doszło do 3746 wypadków z udziałem pieszych - to o 248 więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- 631
Komentarze (631)
najlepsze
Tylko czy autorzy tych zmian przeanalizowali wcześniej czy będą one miały wpływ na poprawę bezpieczeństwa pieszych?
O ile pieszego w dzień można zobaczyć, to po zmroku, przy znikomym oświetleniu przejścia ich po prostu nie widać.
I tragedia gotowa.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nikt nie pomyśli o czymś takim jak przejścia bez ingerencji w pas ruchu, kładki nad drogą, przejścia pod drogą.. Zamiast na 600 m dawać 3 przejścia przez 4 pasy, żadne bez sygnalizacji - wystarczą 2 kładki/tunele. I mamy płynny ruch aut, ludzie nie wchodzą w ogóle na pas ruchu, dodatkowo mniej przejść to mniej hamowania i mniej zużywania klocków więc i mniej pyłu
@Voltaire: jedna kładka może nie. Zamiana wszystkich przejść dla pieszych w kładki/tunele to abstrakcja na poziomie lotu załogowego na Marsa w przyszłym tygodniu.
Taki obrazek jak poniżej nadal jest często spotykany poza miastami. Trasa S7 zaraz za Warszawą, dwa pasy, dosłownie 300 metrów wcześniej kończy się droga
@g455: Patrz na to. Przejście dla pieszych a po obu stronach przystanek. Jedziesz i za cholerę nie wiesz czy ktoś che przejść czy czeka na autobus bo oczywiście parę osób stoi tak jakby chciało przejść.
Zatrzymujesz się, robisz gest ręką żaby przechodzili a oni pokazują na przystanek.