Coraz więcej firm sprawia, że ich numery telefonu są trudne do znalezienia
Kontakt z żywym człowiekiem staje się utrudniony. Bo w końcu trzeba mu płacić, żeby odebrał telefon, a czatbot i system rezerwacji są dużo tańsze.
RicoElectrico z- #
- #
- #
- #
- #
- 159
Komentarze (159)
najlepsze
Zresztą oni 50% przesyłek nie noszą, tylko awizo a tak dostałbym smsa i odebrał w automacie.
No widzisz, oni pragną kontaktu z tobą!
I tak - łączysz się na infolinię, na której trzeba stukać numerki. Pierwszy, drugi, trzeci, czwarty i na koniec info, że "jednak zapraszamy na stronę". Nosz #!$%@? mać!
@stilewski: i wszystko dodatkowo płatne.
Sam nie mam problemu z chatami jeżeli prowadzone są z ludźmi, ale niech one nie działają w #!$%@?ński sposób. Konsultant albo wyłącza się nagle, albo rozmowa włącza się po godzinie, ty akurat poszedłeś do toalety i po 3 minutach nieaktywności się
Wybierz 1 wybierz 2 wybierz 4 - > zapraszamy na naszą stronę internetową.
Dramat.
Co do meritum. Jak mam wybór firmy, która ma numer infolinii, a takiej która zasłania się formularzami to wybieram pierwszą opcje. Wiem, że, z dużym prawdopodobieństwem, po drugiej stronie znajduje
A wy zdajecie sobie sprawę jacy ludzie są #!$%@?ący?
Kto pracował w utrzymaniu klienta, czy na słuchawce ten się wcale nie dziwi.
Większość ludzi jest po prostu głupia, ludzie są roszczeniowi "ja płacę to mi się należy królewskie traktowanie". Moja różowa jest project managerem i ma kilka rozmów z klientami dziennie. Żeby to jeszcze był jakiś random z ulicy, czy chytra baba z radomia, ale
@olszus: oczywiście że tak, ale na polskim rynku są tysiące firm zatrudniających poniżej 10 pracowników. nie są duże. Nie stać ich na call center. Dobijanie podatkami nie pozwala się rozwijać.
Ja bym nie był taki surowy z tymi "gównofirmami", bo od czegoś trzeba zacząć. Na call center to stać tak naprawdę duże korpo z
Kiedyś byłem świadkiem w korpo jak jeden kolo siedzi I nic nie robi a drugi mu mówi, żeby jakąś tam fakturę opisał a ten co siedzi mówi, że