Kary za fałszywe opinie w internecie. Jest decyzja UOKiK
70 tys. zł łącznej kary nałożył Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na spółki Opinie.pro z Lubartowa i SN Marketing z Krakowa, świadczące usługi związane z opiniami w internecie - podał UOKiK. Uznał, że oferowane przez nie opinie były fikcyjne i wprowadzały konsumentów w błąd.
P.....D z- #
- #
- #
- #
- 60
Komentarze (60)
najlepsze
Druga kwestia, to ciekawe jaka jest lista ich klientów. Pewnie FDM tam też widnieje, spójrzcie jaka piękna wizytówka:
https://www.google.com/search?q=fdm+materace&oq=FDM+materace&aqs=edge.0.69i59i433i512j0i67j0i512l3j0i67j69i60l2j69i65.1644j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#lrd=0x47100afc322cec1d:0x31bbc4abfb6a1259,1,,,
Tam to są dopiero fikołki, od wzoru pisane opinie, wszyscy zadowoleni. Tysiące komentarzy pozytywnych musieli wykupić, bo setki negatywów wpada.
Ha tfu.
@JanNiezbednyX: głupim
@JanNiezbednyX: najczęściej jeszcze mieszając w to kompletnie niewinną firmę bo max możliwości researchu na wypoku to wklepanie nazwy w google - definicja typowej wykopowej afery