Jak H&M nie stosuje się do dyrektywy OMNIBUS
Krótka historia jak to sklepy w Polsce olewają przepisy. Zgodnie z nową dyrektywą Omnibus o której jest głośno w sieci sklep wystawiający towar w promocyjnej cenie jest zobligowany w jasny i czytelny sposób zaprezentować historię ceny tego towaru na przestrzeni 30 dni bądź podać najniższą cenę na...
golagolagola z- #
- #
- #
- #
- 232
- Odpowiedz
Komentarze (232)
najlepsze
U nas się prawo pisze na kolanie, głosuje w nocy i wypluwa ludziom w ryj, nikt nie przewidzi co będzie w finalnym papierze, więc się czeka na ustawę. Z Polskim Ładem była taka sraczka, że doradcy podatkowi mogli sobie dowolne stawki wołać i mieli pełne obłożenie, kalkulacje, analizy, a potem i tak przepisy wyszły
Komentarz usunięty przez moderatora
@pawel_1980:
Nie da się ot tak włączyć takiej opcji. Z RODO było przecież to samo. Większość pierwszych wdrożeń była na pałę i niezgodnie z dyrektywą. To nie takie proste wprowadzić zmiany funkcjonalne w dużym sklepie. RODO było kilka rzędów wielkości prostsze w implementacji, a i tak trochę potrwało zanim wszyscy się dostosowali.
Ja wiem że jako konsument masz wywalone jaja, ale nikt Cię nie
@Kargaroth: dzięki za info, problem rozwiązany, jeszcze ktoś by oczekiwał, żeby potężna korporacja działała zgodnie z przepisami, a wystarczy tylko nie kupować, chryste, jakie to proste
@wrobel28: nie no, tupanie nóżką i pisanie komentarzy w internecie cokolwiek zmienia xD
Wielcy wojownicy o praworządność, a żaden pewnie nawet tego nie zgłosi do odpowiedniego organu, ani nawet RPK, bo po co. Sobie można pojęczeć i wyładować swoje frustracje w internecie.
Taka prawda. Bojkotuj i nie dawaj im pieniędzy. Spadną zyski to się ogarną. Bo znając życie jak różowa sobie zażyczy