Kondycja marki Bud Light nie poprawiła się od kilku miesięcy
Kondycja marki Bud Light ucierpiała po współpracy z transseksualną influencerką Dylan Mulvaney. Nie poprawiła się mimo upływu kilku miesięcy, a nieprzychylni marce są konsumenci z obu stron sporu.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 189
- Odpowiedz
Komentarze (189)
najlepsze
Kid rock rozwala z karabina puszki bud light.
OBURZONY WCISKANIEM TRANSOW WSZEDZIE.
Ten sam kid rock promuje setzlera "happy dad".
Kto jeszcze uczestniczył w promocji tego napoju?
Nie kto inny a Katylin Jenner
I co, tutaj problemu nikt nie miał? Za mało transseksualna, czy co?
PS: Czyli jak ktoś PISu nie trawi to wg ciebie musi być lewak? no to tak nie działa. Pisu nie lubią przedsiebioczy inteligentni ludzie bo PIS to partia socjalistów marnotrawiąca i kradnąca naszą kasę na dawanie wam.(no i lewacy też bo pis to moralne karły)
@qwerty7: nie ma ani nakazu, ani zakazu zakupu danej marki piwa. powinien być nakaz picia danej marki pod rygorem kary?
1. Bud light zrobił promocję - bud light carry.
Konkurs polegał na wrzuceniu filmików/zdjęc z dużą ilością piwa i odpowiednim hashtagiem. do wygrania 15K usd
NIC ZWIĄZANEGO Z LGBT
2. Aby wypromować tą akcję bud light zaangażował dziesiątki albo setki inflencerów. influencerzy dostawali piwo, i puszki ze swoim zdjęciem
NIC ZWIĄZANEGO Z LGBT
3. jednym z tych influencerów była Dylan która nagrała JEDEN 40 sekundowy filmik.
W tym filmiku