Deweloperzy przyznają, że paski ładowania w grach są często bezczelnym kłamstwem
Uwaga, ta wiedza może zmienić Wasze dotychczasowe postrzeganie świata gamingu. Okazuje się bowiem, że całe życie byliśmy okłamywani w kwestii pasków ładowania w grach.
G.....e z- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Komentarze (4)
najlepsze
Np. wiele platformówek ma tzw hang time gdzie jeżeli skoczymy za późno to przez drobny moment od zejścia z platformy skok jeszcze zadziała. Dla naszej satysfakcji.
W niektórych grach TPP jak np. Resident Evil (jeżeli mnie pamięć nie zawodzi) przeciwnicy których nie widzisz poruszają się wolniej niż ci co Cie atakują od przodu albo mają gorszą celność jeżeli mowa o strzelance.
Runner banding był szczególnie zabawny podczas wyścigów w Cyberpunk 2077. Jak się zbytnio oddaliłeś to po prostu teleportowali samochody przeciwnika bliżej Ciebie jak nie patrzyłeś. Teleport był popsuty. Pewnie go programował ten sam gość co pisał przywołanie konia w W3. Czasem samochód lądował w