W dn. 20.10.2023 udało mi się w końcu, po 3 tygodniach przeglądania dostępności w różnych miejscach, upolować w Media Markt iPhone 15 Pro w wersji, która mnie najbardziej interesowała. W uczciwej cenie, bez żadnego wypatrywania pomyłek (telefon za 1zł itd.). Wypełniłem wniosek ratalny (raty 0% pozdro), szczęśliwie czekałem na informacje o wysyłce towaru. Dzisiaj (23.10.2023r.) dostałem informację o anulowaniu zamówienia. Bez żadnego słowa wyjaśnienia, nic.
Na infolinii poinformowano mnie, że anulacja nastąpiła z powodu braku towaru. Człowiek oświadczył mi to w sposób "nie mam pana płaszcza, i co mi pan zrobi". Zero wzięcia odpowiedzialności, nawet żadnego "przepraszamy za zaistniałą sytuację".
No i poczułem się mega bezsilny. I wk... zdenerwowany.
Teraz przez kolejne kilka dni (zanim bank dojdzie do końca procesu anulowania kredytu) moja zdolność kredytowa będzie leżała. Więc kolejny tydzień z głowy.
Poza wyrażeniem swej irytacji w mailu na info@mediamarkt.pl i unikaniu sklepu w przyszłości, nic mi nie zostało. Poza podzieleniem się z wami historią. Może większa ilość Wykopowiczów też dojdzie do wniosku, że powinniśmy mieć możliwość od korporacji egzekwowania zawartych umów, lub chociaż powinny ponosić skutki takich działań - nieco większe, niż mail z wyrazami irytacji.
Nagłośnimy?
Zdj. 1. Potwierdzenie zamówienia:
Zdj. 2. Anulowanie:
Komentarze (11)
najlepsze
Następnym razem kup z płatnością przy odbiorze i gwarantuję, że poza irytacją związaną z brakiem nowego ajfona nic więcej
A na poważnie to jesteś wannabe snobem, trochę żal :/
Wannabe snobem? Raczej tech entuzjaztą. A skąd wniosek, że mnie nie stać? Po prostu raty 0% pozwalają sobie rozbić w budżecie wydatek lepiej, niż wywalać od razu 9k z portfela. Plus w IT wejdzie w trakcie spłacania podwyżka, czy dwie, więc obciążenie jeszcze bardziej się zmniejszy. Każdy ma swój sposób ;) .
Na zwykłe raty bym nie brał - wiadomo.