To już koniec trendu na elektryki? Koncerny mówią o poważnym problemie !
"Im dalej posuwamy się w elektrycznej transformacji, tym bardziej wyboista staje się to droga."
kriksos-stefanos z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 285
"Im dalej posuwamy się w elektrycznej transformacji, tym bardziej wyboista staje się to droga."
kriksos-stefanos z
Komentarze (285)
najlepsze
- infrastruktura w porównaniu ze stacjami benzynowymi jest zerowa u nas
- a potrzeba ze 2-3 razy tyle stanowisk żeby się kilometrowe korki nie porobiły
- a jeśli juz będą te miliony aut podłączonych do ładowarek.. to jaka #!$%@? sieć elektryczna to wytrzyma??
skąd #!$%@? ten prąd jak chcą elektrownie zamykać i turbiny stawiać xDDD
@7502-6038: ale jak twoi wspolpracownicy zajma wszystkie ladowarki na te 8h i w swoim egoizmie oleją przestawianie aut po naladowaniu to nagle bedziesz robil nadgodziny aby naładować samochod gdy oni juz pojadą fo domu? Kek xD
Na obecnym stanie techniki samochody elektroniczne to ślepa uliczka.
Ani to tanie, ani praktyczne, a z ekologią nie ma nic wspólnego...
@JanImperator: trend jest. Fakt, że kreowany sztucznie na zasadzie "spalinowym pod górkę, elektrykom przywileje" ale jest.
Sam bym kupił, gdyby nie cena.
@wypokowy_expert: Szukałem w tym roku samochodu (Toyota)- różnica w cenie 5 letniej hybrydy i benzyniaka z tego samego roku, to około 20 tys. zł. Nie każdemu to odpowiada.
@deLux: Porównujesz jabłka i ser, to nie jest ta sama zasada.
@costom: i zostaniesz bez samochodu. Do wyboru będziesz miał rower, pieszo albo tramwaj. Czyli jednak może nie bezpośredni, ale jednak przymus.
bo emisja serio jesteś taki tępy? co z tego że Europa będzie bez emisyjna jak reszta świata ma to w dupie co może myślisz że jak jebnie
to Europę oszczędzi bo ta była taka zaradna?
Bo Interia jest własnością cyfrowego Polsatu, tak jak ta grupa kapitałowa mocno inwestuje w infrastrukturę wodorową. Więc Interia ma w tym biznes żeby straszyć elektrykami.
A co do elektryków - na obecnym poziomie technologicznym fanaberia dla bogatych jako drugi samochód. Też jest pytanie jak blisko jesteśmy limitów fizycznych jeżeli chodzi o pojemność baterii, z uwględnieniem dostępności surowców do ich produkcji. Bo może się
Dlatego ja bym się nie zakładał że jesteśmy blisko tego limitu.
Aczkolwiek to ile czasu nam zajmie dojście do niego to może być zupełnie inna kwestia.
@selekta: już zaraz, już za moment będzie ta rewolucja, o której piszą w mediach od lat, mówię ci mordo, jeszcze tylko troszkę poczekaj, oni już prawie produkują.
A fakty są takie, że BEV od 100 lat jest ślepą uliczką technologii. Samochód na baterie to poroniony pomysł przez same baterie właśnie.