Dacia nie zamierza poddać się terrorowi Euro NCAP: nie chcemy abyś przepłacał
Dacia nie zamierza montować do swoich samochodów żadnych systemów bezpieczeństwa więcej, niż jest to wymagane przez aktualne regulacje. Za wszystko i tak płaci klient, czemu mamy go zmuszać do przepłacania?
francuskie z- #
- #
- #
- 232
Komentarze (232)
najlepsze
Fakt faktem nie ten system, ale prawo jazdy nic do tego nie ma, w czasach jak robiłem nie było takich rzeczy xD
Przepraszam!
W audi w losowych momentach nagle wszystko piszczy, kierownica się trzęsie i ekran mruga. Myślisz co do cholery - uwaga! Ograniczona widoczność!
Dzięki k... nie zauważyłem patrząc przez szybę. Mój ojciec
jeszcze 5 lat temu za 100k kupiłem max wypasionego leona a w tej samej cenie (98k) można było kupić max wypasioną mazdę 3 z automatem
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Chyba najgłupszy system eko-opresji ever (╯°□°)╯︵ ┻━┻
ALE - tu nie o to chodzi! Ja tego g0wna po prostu nie chcę, według mnie, jest kompletnie nieprzydatne i nic nie oszczędza (nie mieszkam
https://www.euroncap.com/en/results/fiat/punto/29849
@xqwzyts przecież te dwie rzeczy się nie wykluczają, a nawet jedna wynika z drugiej. Jeśli grupą docelową są ludzie, dla których każdy grosz się liczy, to model biznesowy będzie zakładał troskę o ich portfel.
Chronić niemiecki i francuski przemysł samochodowy.
Zabawne jest to, że pozbawiani konkurencji stają się powoli skansenem motoryzacji.
Chiny wyrosły na pierwsze miejsce pod względem produkcji aut.
@amozeto: Miło, że ktoś to rozumie. Powiem nawet więcej - unia europejska, to organizacja mająca za zadanie chronić niemiecki i francuski dobrobyt, kosztem otaczających krajów.
Tylko im się ten mechanizm powoli wali - bo ile można przyduszać innowację, aby chronić starzejące się społeczeństwa.
@Cyjanek_i_Szczescie: wali im się, bo tak chronili przed konkurencją, że siadła innowacja do tego stopnia, że stają się skansenem na świecie. Będą chronić rynek europejski jeszcze bardziej, żeby tutaj