Pozwy za wystawienie opinii w internecie. To już się dzieje.
W teorii można sobie wystawiać opinie jakie chcemy ale w praktyce wygląda na to, że każda opinia jest do podważenia. Bo kto będzie decydował o tym czy nasza własna opinia jest prawdziwa? Na pewno nie my sami, już nie.
AntonioFacaldo z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 260
Komentarze (260)
najlepsze
@Afrobiker: No widzisz, ty od razu załapałeś. Widać, że wytrawny komentujący :)
Proszę to przekazać panom policjantom z komendy w Gdyni, - po miesiącu umorzyli mi sprawę o nieautoryzowaną płatność internetową moją kartą z podaniem wszystkich adresów, w tym IP, jak na dłoni ¯\(ツ)/¯
@DinguMkembe: zgłosić reklamację do banku. Ja miałem kiedyś transakcję kartą z lokalizacji gdzieś w Japonii - uznali reklamację i dostałem full zwrot. Oczywiście musiałem mieć potwierdzenie z policji, że zgłosiłem.
Najpierw była debilna moda na wystawianie negatywnych komentarzy przez zadowolonych klientów. Co jakiś czas dostawaliśmy negatywa z komentarzem w stylu: "Super sprzedawca, miła obsługa, świetny kontakt, negatyw wystawiam, bo (hehe) pozytywnych i tak nikt nie czyta".
Dostawaliśmy też negatywne opinie, gdy towar nie dochodził następnego dnia. Notorycznie zdarzało się
ale pracowałem też w sklepie internetowym i znam to bardzo dobrze xd
@potatowitheyes: Kiedyś dla zabawy sprzedawałem trochę gratów na amejzonie, między innymi drukarki do etykiet i akcesoria do nich. Typ kupił taśmy plastikowe do drukarek Dymo. Drukarek termicznych. I wystawił negatywa bo etykiety zrobiły się czarne po zalaminowaniu.
Pewnie gdybym sprzedawał wodę to by wystawił negatywa bo woda była mokra ( ͡°
@niko444: a raczej #!$%@? i bez profit xD i tak jesteś jak już coś skazany na ten czy inny sąd, sędziowie nawet jak są #!$%@? nie podlegają ocenie, i tak dostają kasę którą mają dostać
Możesz tam mieć śednią 1.0 nawet xD
Nie, nie każda. Opinie dotyczące produktów powinny być rzeczywistym opisem zalet lub wad produktu. Przykład:
- jeśli kolor produktu różni się od tego przedstawionego na zdjęciu, macie prawo to napisać;
- jeśli produkt (pomimo używania go zgodnie z przeznaczeniem) zepsuł się, jak najbardziej możecie to napisać;
- jeśli dostarczony produkt nie jest
@Talaith:
Pod warunkiem że mamy skalibrowany sprzętowo dobrej jakości monitor.
Pod warunkiem że nie mamy wady wzroku w odbieraniu kolorów.
Pod warunkiem że mamy prawidłowe oświetlenie.
Idt, idt...
No i najważniejsze 99% osób nie rozumie czym jest "kolor" emitowany z ekranu monitora, a czym jest "kolor" który widzimy realnie patrząc na światło odbite od przedmiotu.
A dlaczego nie? Nie mozna promowac lepszej konkurencji bo to korporacje jak McDonald's czy KFC maja za nas decydowac jakiego poziomu standardu mamy sobie zyczyc?
Jak jedna restauracja bedzie normalna/typowa/przecietna i dostanie 5 gwiazdek, a pojdziemy do innej i okaze sie duzo
Nieważne czy kupujesz z okazji Wielkiego piątku czy zielonej niedzieli czy w zwykłej poniedziałek lub środę.
Tak wyglądają zakupy w internecie że jeżeli coś opłacasz od razu no to pieniądze ci znikają i pieniądze nie wrócą nagle 5 minut po tym jeżeli sklep ci napisze że tego nie ma a i tak dobrze że ci napisali
Prawda jest tak że typowy polski januszex nie przyzna się do błędu nawet jak go złapiesz za rękę i będzie twierdził że to nie jego ręka.
Zostańmy przy twoim przykładzie czyli tatuaży właśnie. Proste pytanie: czy każde studio wykonuje test na alergię? Nie, stawiam że