Czysta, destylowana, propagandowa woda nie smakuje widzom.
Marek Czyż nie przekonał widzów do oglądania "19:30". Dane mówią za siebie. Serwis informacyjny "19:30" zastąpił "Wiadomości" pod koniec ubiegłego roku. Po pierwszych kilku dniach wysokiej oglądalności, zauważalny jest teraz duży spadek. Z najnowszych danych wynika, że serwis ogląda 1,6 mln widzów.
Sekumbomoboko z- #
- #
- #
- #
- 292
Komentarze (292)
najlepsze
No fajnie, albo i nie, że mają oglądalność teraz na poziomie 1,6 mln widzów - ale ile mieli we wrześniu, albo w styczniu zeszłego roku? Przecież to logiczne, że po zmianach ludzie z ciekawości to oglądali, ale do dzisiaj, kto nie
słowo daję, kretyństwo sięga zenitu!
To był ich błąd i ta wieczna naiwność, że ludzie mądrze wybiorą, docenią ich politykę itd.
Ludzie kupili przekaz płacza i rudego, a język obrazkowy ich trolli okazał się skuteczny wobec młodego elektoratu.
Mogli zagrać vabank i wykosić tą postkomunę ale okazali się być miękkimi praworządnymi fajami!!!
Każdy kto krytykował #tvpis patrzy na ręce czy faktyczna "czysta woda" jest czysta.
Nie minął miesiąc i masz dokładnie to samo co za PiSu tylko owinięte w papierek po Rafaello zamiast po Irysach.
Nafurany redaktor z ADHD, jeden propagandzista PO z TVNu gdzie z góry wrzuca swoją tezę, Łuczyński wchodzący w "Gościu" w tyłek opcji proPO, sam "gość" mający 0 gości
Jakby tam był taki sam jad teraz tylko w stronę PiS to pewnie część osób by nabijała oglądalność, żeby zobaczyć jak kłamią.
A tu masz teraz normalne, nudne informacje.
Tak to działa. Normalne informacje są nudne dla typowego odbiorcy, więc oglądalność naturalnie musi spaść.