UOKiK bierze się za Biedronkę po ostatniej akcji SMS
UOKiK postanowił przyjrzeć się SMS-om, które kilka dni temu zostały wysłane do klientów przez sklep Biedronka. W wiadomości informowano o promocjach i uderzono w konkurencyjnego Lidla.Sprawą zajął się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Skargi zgłoszone przez klientów są obecnie analizowane.
szyna352 z- #
- #
- #
- 130
Komentarze (130)
najlepsze
Niech się UOKIK zajmie cenami, które raz wiszą nad, a raz pod towarem.
@Zavis: i gdzie to znalazłeś? Bo ja nie widzę.
Ale masz rację. Aby można było skorzystać z aplikacji, konieczne było zaznaczenie tej zgody.
A to jest niezgodne z consent mode, bo zgodzić powinniśmy się jedynie z regulaminem, a zgodę na marketing (drogą telekomunikacyjną) powinniśmy wyrażać oddzielnie i powinna być opcjonalna.
Natomiast jak ktoś się chce oburzyć, to w regulaminie nie może być warunku, że będą wysyłać
@paw1470: Jaki spam? Przecież te esemesy dostają ci, którzy założyli konto Moja Biedronka.
@paw1470: Wyraziłeś na treści reklamowe, czym właśnie jest reklama porównawcza.
"Panie, ja nie czytoł..."