Miliony złotych na ołtarze, autobusy i influencerów. Wydatki CPK szokują
Równie ciekawie wyglądają wydatki czysto promocyjne. W ubiegłym roku za 250 tys. zł CPK zamówił kampanię promocyjną u pięciu influencerów[..]. Według naszych informacji beneficjentem był aktywny w mediach społecznościowych Jakub Wiech. CO ZA NIESPODZIANKA.
Vetinari z- #
- #
- 171
- Odpowiedz
Komentarze (171)
najlepsze
To jest lotnisko, które ma trwać dziesiątki lat dłużej niż żyć będą Kaczyński czy Tusk.
@Vetinari: LEGO Ninjago, ehh
Kolejnym elementem były zamówione "raporty" w których firmy nie analizowały i nie poddawały w wątpliwość danych dostarczonych przez CPK. 10 mln zł.
Jeśli ktoś się dziwi skąd nagłe wzmożenie tematem - wydając tak duże pieniądze jest naturalne że wpływ na
@dqdq1: napisz 1000, będzie jeszcze bardziej podkoloryzowane. W 2019 pis i po, wydały około 30 milionów na kampanię.
Co byś powiedział, o influencerach, którzy pozytywnie recenzują telewizory producenta, kiedy równolegle w innych projektach finansowo z tym producentem współpracują?
@JakubWiech: to, e był oznaczony jako współpraca płatna coś zmienia? Bo na moje to tak czy srak bierzesz pan kasę za promowanie tej mrzonki. Z szyldem czy bez.
Polska to nie USA. Nie mamy 350 milionów obywateli tylko około 35 milionów.
SKALA ADEKWATNA DO POTRZEB I MOŻLIWOŚCI zamiast "misiów" za ciężkie pierdyliony.
Zarzuty to dostanie pismak, który to nagłośnił.
CPK = Centralna Przepompownia Kasy.