Jak dzwonisz do jakiejś młodej studentki która ma głęboko w poważaniu twój problem siedząc przykładowo w Gdańsku to nei spodziewaj się szybkich rozwiązań. Skoro mają odnotowane że nie działa to może domagaj się zniżki na przyszłe miesiące;)
Jestem w play od.. jakoś 2,5 roku. Może miałem jakieś tam drobne problemy, ale nic takiego żebym chociaż pamiętam o co chodziło. Wcześniej byłem klientem orange, do play "zaciągnąłem" całą rodzinę, teraz jest o 1000% lepiej... Trzeba być mocno niedoinformowanym człowiekiem, żeby nie zgodzić się z tym, że PLAY JEST NAJLEPSZYM OPERATOREM W POLSCE, a ten wykop śmierdzi konkurencją... wątpię by którykolwiek operator zachował się inaczej w tej sprawie...
W sumie play wraz z ofertą na kartę i możliwością rozmawiania przez miesiąc za darmo w sieci w ramach doładowania rekompensuje czasowe problemy w nawiązywaniu i prowadzeniu rozmów telefonicznych, w sumie można by narzekać ze raz na dzień ciężko się dogadać i gubi zasięg w budynkach, ale to (30zł) to i tak niewiele za rozmowy przez 30 dni non stop w sieci + 30zł na wykorzystanie w dobrowolny sposób.
Musisz zadzwonić na infolinię i zgłosić reklamację, przy której otrzymasz numer zgłoszenia. Za każdy dzień niedziełania powinni Ci odliczyć 1/30 kwoty abonamentu, umowę możesz wymówić tylko wtedy gdy awaria trwa ponad 30 dni.
@NabzdyczonyNabuchodonozor: Mój brat się połasił na abonament, i wiecznie nie ma na nic kasy ;D Pakiety wykupić też 'nie może', bo musiał by dopłacać jeszcze do ceny abonamentu ;-) A ja mam telefon na kartę, darmowe rozmowy w sieci i 30zł, które mogę dowolnie wykorzystać ;-)
Ta, boi inni operatorzy to zapewniają świetną jakość usług. Play jest najtańszy i w miarę nowy więc pewnie będzie dużo niedociągnięć, ale ich oferty nic nie przebija.
Chciałem potwierdzić rozwiązanie problemu poprzez przelogowanie się na sieć Plusa. Co prawda utrudnia to nieco korzystanie z mobilnego internetu, ale rozwiązało to wszelkie moje problemy z brakiem zasięgu czy też traceniem rozmowy.
Przeszedłem również przez wszelkie reklamacje, zgłoszenia i formularze. Jako, że mam bardzo zbliżone wykształcenie do pisanych tam treści opisałem to jak trzeba. Wiadomo miła Pani w słuchawce może się nie znać, ale ludzi z działu technicznego już powinni wiedzieć o
Komentarze (132)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Przeszedłem również przez wszelkie reklamacje, zgłoszenia i formularze. Jako, że mam bardzo zbliżone wykształcenie do pisanych tam treści opisałem to jak trzeba. Wiadomo miła Pani w słuchawce może się nie znać, ale ludzi z działu technicznego już powinni wiedzieć o