Grafika w grach będzie 100 000 razy lepsza?
Grafika w grach będzie równie szczegółowa jak w filmie Avatar? Australijska firma twierdzi, że tak!
N.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 229
Grafika w grach będzie równie szczegółowa jak w filmie Avatar? Australijska firma twierdzi, że tak!
N.....a z
Komentarze (229)
najlepsze
Grafika jest coraz lepsza, kosztem tego, że gry są coraz krótsze, głupsze i mniej grywalne.
Jak chcę popatrzeć to oglądam film, ale jak chcę pograć to chcę mieć wpływ na rozgrywkę w dużym stopniu a nie chodzenie po sznurku...
Jesteśmy świadkami rewolucji, osobliwości, skoku technologicznego. Jeszcze parę lat...
Goście chwalą się, że za rok wypuszczą SDK, super, być może w ciągu następnego roku powstanie pierwsza gra, która ma szansę zrobić takie zamieszanie jak Wolfenstein 3D w czasach, kiedy grafika 3D składała się z pojedynczych kresek. A raczej tak, jakby w czasach pierwszego Wolfensteina 3D nagle pojawił się Quake.
Producent który się na to porwie - może poświęcić nieograniczony
Tak, pies.
Wygooglujcie sobie "unlimited detail" :)
edit: jeśli to miałoby działać, to tylko dla statycznych scen, przez jakiś cwany podział przestrzeni (wygooglujcie "sparse voxel octree"). Jakakolwiek animacja i cały algorytm trafia szlag, bo opiera się on na długim statycznym
Jakiś rozsądny głos w sprawie :]
Poniżej wkleję najwyżej oceniony komentarz pod filmem na YouTube:
Nikoneo1
Well, if this island is made of 21 billion "atoms", then each of these will have to be stored whith a position-data, propably float values with 4 bytes. That means for all 3 dimensions: 21billion atoms43=252billion bytes -> 252GB in storage, which is massive. If each atom holds a color value it is much
Teselację można użyć np. żeby zrobić świetną wodę w grze. Inna sprawa, że już na nic poza wodą polygonów nie starczy
Link wszystko co wymieniłeś(a nawet więcej) będzie obsługiwane przez silnik.
Ja mam nadzieję, że pojawi się SDK pod Linuxa :) W czasach kiedy powstawał DirectX 9 Linux był całkowicie niszowym systemem dla geeków, teraz używa go całkiem sporo ludzi. Czytałem też, że Linuksiarze kupują (zamiast piracić) gry :) Na razie do gier mam Windowsa, ale kto wie, może kiedyś...
Poza tym - co z animacją obiektów? Co z symulacją płynów? Może ktoś pomyśli w końcu o powietrzu?
Za pośrednictwem kolegi wyżej @verdaan i odnośnika przez niego podanego.