Przecież to jakiś chatbot. Widać, że wersja beta. Docelowo będzie wyglądać tak:
chatbot: Witam. W czym mogę pomóc?
klient: [Tutaj pada dowolna wypowiedź, np. "witam, mam problem z ....."]
chatbot: Proszę sprawdzić czy urządzenie jest podłączone do zasilania i poprawnie skonfigurowane oraz upewnić się, że nie występują żadne błędy i usterki.
klient: [dowolna wypowiedź, np. "występuje usterka z...."]
chatbot: Udzieliłem już wszystkich niezbędnych informacji. Dziękujemy za skorzystanie z pomocy technicznej.
@mopman: a to czekanie na połaczenie z konsultantem? sposób na wmówienie, ze po drugiej stronie rzeczywiście jest człowiek czy poprostu bot nie może sie skupić na kilku rozmowach na raz? :P
@kminu: Co do pierwszego akapitu - jestem klientem, więc niech oni się martwią o pisanie i męczenie ;) Co do ostatniej linijki to owszem, ale w programie można (jak jest się developerem) sobie ustawić swoje zabezpieczenia (milion szyfrowań) a nie takie, jakie narzuca nam "jakaśtam" przeglądarka którą sobie użytkownik zainstalował.
Prawda tylko zrobienie i utrzymanie aplikacji na wiele różnych urządzeń to dużo więcej zachodu niż zrobienie strony z której mogą korzystać różne urządzenia. Stąd też większe pole dla bugów o kosztach nie wspominając.
Ogólnie, to kumam, że fajnie jest mieć dedykowaną apkę ale wersja lite mBanku działa nieźle. Transfer jest niewielki, bo to "lite". Wyświetla się dobrze na różnych urządzeniach z różną rozdzielczością, bo taka jest idea stron mobilnych (działa
To też nie tak, rok temu miałem sporo problemów i na mchat mi naprawde pomógł. Szybko sprawnie + mogłem na bieżąco sprawdzać, nie musiałem się spieszyć, konsulant nie był idiota, był pomocny itd. Więc jak się ma szczęście to nie jest źle, może zaczeli zatrudniać idiotów... a moze miałęm zwyczajnie farta...
Komentarze (180)
najlepsze
"czy mogę panu w czymś JESZCZE pomóc?"
tyle że w niczym nie pomogli :P
chatbot: Witam. W czym mogę pomóc?
klient: [Tutaj pada dowolna wypowiedź, np. "witam, mam problem z ....."]
chatbot: Proszę sprawdzić czy urządzenie jest podłączone do zasilania i poprawnie skonfigurowane oraz upewnić się, że nie występują żadne błędy i usterki.
klient: [dowolna wypowiedź, np. "występuje usterka z...."]
chatbot: Udzieliłem już wszystkich niezbędnych informacji. Dziękujemy za skorzystanie z pomocy technicznej.
Następnie każda
Prawda tylko zrobienie i utrzymanie aplikacji na wiele różnych urządzeń to dużo więcej zachodu niż zrobienie strony z której mogą korzystać różne urządzenia. Stąd też większe pole dla bugów o kosztach nie wspominając.
Ogólnie, to kumam, że fajnie jest mieć dedykowaną apkę ale wersja lite mBanku działa nieźle. Transfer jest niewielki, bo to "lite". Wyświetla się dobrze na różnych urządzeniach z różną rozdzielczością, bo taka jest idea stron mobilnych (działa
Komentarz usunięty przez moderatora
K THX BYE!
2. Może powinieneś pobrać aplikację do obsługi strony mBanku? ;))
http://i56.tinypic.com/2wof9m1.jpg
Czas oczekiwania: 97 minut
TO JEST KPINA
zadzwoniłem tam na infolinię bo nie chciało mi się jednak czekać. O dziwo prawie od razu mnie połączyli, sprawa zajęła mi 2 minuty.
To też nie tak, rok temu miałem sporo problemów i na mchat mi naprawde pomógł. Szybko sprawnie + mogłem na bieżąco sprawdzać, nie musiałem się spieszyć, konsulant nie był idiota, był pomocny itd. Więc jak się ma szczęście to nie jest źle, może zaczeli zatrudniać idiotów... a moze miałęm zwyczajnie farta...