"To nie ja wykreowałem zboczeńca" - historii o klipie za 0,5 mln ciąg dalszy.
Doszły do mnie głosy Tomasza Pijanowskiego, szefa TPS Film Studio, i Ivo Zaniewskiego, specjalisty od reklamy, że kompromitacji jaką niewątpliwie stał się film promujący Warszawę na Euro winny jest scenariusz. To nieprawda. Jego zdaniem źle, że o wyborze producenta zadecydowała cena.
ObywatelAlfa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 18
Komentarze (18)
najlepsze
Podał linka do klipu referencyjnego... niech poda linka do czegoś co stworzyła jego firma, może faktycznie zrobiłby to lepiej. Ja też mogę znaleźć coś i powiedzieć, że chcę żeby tak to wyglądało.
no chyba, że do produkcji potrzeba było kupić kilka kamer Red One
Gdzie my zyjemy kurna???
Czy tu jest kwa afryka ze ludzie skacza jak malpy?
No a ze przyoszczedzili aktorowi na dresy i majty to powinien to rezyser wylapac ze facetowi tego penisa widac - a moze to tak specjalnie zrobiony na drucie zbrojeniowym.