Trzeci dzień średnio to widzę. Możesz dać mu wody z cukrem. Rozbełtac żeby był płynny i nie za gesty. I podsunąć na łyżeczce. To królowa. Obudziła się i jest głodna.
Mirki, mam pytanie. Czy pośrednik usług kurierskich po anulowaniu zamówienia z ich powodu może odmówić mi zwrotu kosztów na moją kartę którą było opłacone zamowienie. Kwotę zwrócili ale jako saldo na moim koncie Prepaid o co nie prosiłem i którego nigdy nie użyje… Zasłaniają się regulaminem który mówi ze mogą przelać mi moje saldo na konto w banku po (jak to ładnie nazwali) “Żądaniu zwrotu środków z Konta Prepaid w formie pisemnej”
@czaja52: jako pośrednik powiem tak. Zwrotu zawsze można dokonać w łatwy sposób. Zależy od pośrednika w płatnościach, ale z reguły to jedno kliknięcie. My korzystamy z tpay.com i zwroty realizujemy od ręki. Nikt nie ma prawa odmówić Ci zwrotu tym samym sposobem co zapłaciłeś. Taki zapis w regulaminie można sobie mieć i tyle. On nic nie znaczy. Szybki zwrot to tylko i wyłącznie dobra wola sprzedającego.