karolina-pietrzak karolina-pietrzak 07.01.2017, 13:12:50 2 + Zamówiłam przed chwilą na pyszne.pl i wyskoczył błąd "Twoje zamówienie zostało anulowane", potwierdzenia na e-mail nie otrzymałam, a kasę z konta pobrało... Co teraz? Zwrócą mi czy jak? źródło: comment_tyZaylf9zbHODVlZ7pbAxjKEbwZMwwNA.jpg Pobierz
WronaReload WronaReload 07.01.2017, 13:16:04 0 + @karolina-pietrzak: zwracaja do tygodnia, jezeli nie zwroca to bedziesz musiala sie z nimi kontaktowac sama
karolina-pietrzak karolina-pietrzak 07.01.2017, 13:35:29 0 + Dziękuję za informację. Czyli nici z tych kuponów. Próbowałam drugi raz zamówić w innej restauracji i jest to samo... Mam nadzieję że mi to zwrócą.