Mirki i Mirabelki, chcielibyśmy odnieść się do powyższego znaleziska @evilonep, aby być z Wami fair i by relacje między nami przebiegały tak dobrze jak do tej pory, a nawet lepiej.
Już na wstępie zaznaczamy, że opisany przez @evilonep przypadek był wyjątkowy. Wielu z Was jest częścią naszego cashbacku i wiecie jak co do zasady działamy. Między innymi dzięki Wam, a mamy wśród Wykopowiczów wielu aktywnych użytkowników, w minionym półroczu pośredniczyliśmy w
@MonitorEkranowy: od Partnera dowiedzieliśmy się, że Twoja transakcja nie spełniła warunków otrzymania cashback. Niestety w takiej sytuacji, gdy sklep nie uznaje transakcji, ciężko nam cokolwiek zrobić. Taka transakcja nie widnieje w naszym systemie, nic z niej nie mamy. Przepraszamy za to. Możemy spróbować jeszcze raz dowiedzieć się czegoś w tej sprawie i dokładnie wszystko sprawdzić.
@evilonep: zapewniamy, że ostatnie, czego byśmy chcieli, to utrudniać użytkownikom składanie reklamacji. Między innymi po to założyliśmy konto na Wykopie, by być w stałym kontakcie z użytkownikami cashbacku. Przyglądamy się każdemu zgłoszeniu i próbujemy pomóc, jeśli na przykład Partner zbyt długo rozpatruje daną transakcję. W przypadku Twojego zgłoszenia z początku nie udało się właściwie zlokalizować problemu, którym - jak się później okazało - był bug. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji.
@MonitorEkranowy: nieustannie pracujemy nad ulepszaniem goodie. Przeanalizujemy, jakie usprawienia wprowadzić również do systemu składania reklamacji. Pamiętaj jednak, że zawsze możesz do nas napisać również na maila, fanpage na Facebooku czy tutaj, na Wykopie. Co do Twojej transakcji - sprawdzamy, co da się zrobić.
@moj-login123456: Jeżeli uważasz, że dokonałeś zakupów przez goodie prawidłowo i transakcja nie powinna być odrzucona, skontaktuj się z nami mailowo na skrzynkę kontakt@goodie.pl. W wiadomości opisz dokładnie sytuację i podaj: 1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie, 2) numer lub screen transakcji, której dotyczy problem. Może paść prośba o wysłanie: 3) screena koszyka zakupów z danymi produktami (np. na Allegro), 4) screena potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).
@K_R_S: nieustannie pracujemy nad ulepszaniem systemu cashback, a przede wszystkim eliminacji nielicznych (ale jednak występujących) przypadków, gdy ktoś gubi ścieżkę trackującą i jego transakcja zostaje nienaliczona. Klienci mylnie uważają, że celowo nie uwzględniamy transakcji, podczas gdy to również nie leży w naszym interesie.
@marcin-lipinski88: Witaj. Zgodnie z regulaminem goodie jedna osoba może założyć tylko jedno konto. Z poczynionych ustaleń wynika, że posiadałeś ich kilka. Oczywiście jesteśmy skłonni do odblokowania kont jednakże najpierw prosimy o kontakt na kontakt@goodie.pl w celu: a) zobowiązania się, że zgodnie z Regulaminem goodie art. 7 punkt 2 będziesz korzystał tylko z jednego konta cashback. b) przekazania nam potwierdzenia zamówień i zapłaty za zamówienia zgodnie z Regulaminem goodie art. 5 punkt
W apce goodie zbieramy zniżki, kupony, rabaty, oferty, promocje i wyprzedaże w centrach handlowych, sklepach internetowych i stacjonarnych oraz restauracjach w Twojej okolicy. Mamy też swój własny program cashback i umożliwiamy przechowywanie w goodie wszystkich kart lojalnościowych.