Niekończąca się walka z X-KOM, łamanie praw rękojmi i wprowadzanie w błąd.
O trzymiesięcznej walce z X-KOM i usterką w telefonie Motorola Motywatorem do napisania tego artykułu było wielokrotne wprowadzanie mnie w błąd, zrzucanie winy i krętactwo X-KOMu. Listopad - grudzień 2015 Telefon Moto X Play zakupiłem 1 września. Do końca października wszystko działało bez...
z- 163
- #
- #
- #
- #
- #
Myślę że podobny artykuł warto podesłać tym konsultantom i pani z działu prawniczego @x-kom, na których miałem "przyjemność" trafić :)
Dostałem właśnie telefon od @x-kom z przeprosinami i rozwiązaniem (zresztą proponowanym przeze mnie), które mnie satysfakcjonuje - wymianą na lepszy model za naprawdę niewielką dopłatą, co jak dla mnie rekompensuje sprawę. :)
Beznadziejnie, że aby to osiągnąć potrzebowałem zrobić niemałe zamieszanie, ale koniec końców odczułem przede wszystkim ulgę i satysfakcję, że zostałem wysłuchany. Chciałbym dlatego podziękować wszystkim, którzy oferowali swoją pomoc i wsparcie w tej sprawie.
Dla samego sklepu @
Ale sprawa załatwiona z twarzą, więc nie zamierzam więcej pluć jadem. Co było to było, mam nadzieję że sklep wyciągnie z tego właściwe wnioski :)
Poza tym ta sytuacja i tak nie usprawiedliwia późniejszych kombinacji i mieszania rękojmi z gwarancją oraz zrzucanie odpowiedzialności wymiany na serwis w przypadku zgłoszenia z tytułu rękojmi :)