#mazda #autozusa #samochody #motoryzacja Jadę oglądać Mazdę 3 III gen (2017 rok), 2.0 benzyna, 164 KM, automat, sprowadzoną ze stanów kilka lat temu. Sprawdziłem raporty, wszystko ok, ale jedno mnie zastanawia: czy wersja amerykańska nie będzie sprawiała jakiś problemów pod kątem dostępności części? Są tutaj jakieś istotne różnice względem europejczyków? Nie chciałbym płacić za części jak za zboże tylko z uwagi na pochodzenie auta.
@peanut_whu: mam taki model z USA i generalnie oprócz braku świateł przeciwmgielnych i innego licznika to nie ma problemu z częściami. Tzn. W ASO chcieli mi ściągać katalizator z Japonii, bo twierdzili, że do wersji z normami spalin na USA w Europie nie dostanę takeigo katalizatora. Okazało się, że to nieprawda i można dostać w Polsce zamiennik.
Poza tym to trochę bierze rdza i auto jest słabo wyciszone. Przy prędkości ponad
Jadę oglądać Mazdę 3 III gen (2017 rok), 2.0 benzyna, 164 KM, automat, sprowadzoną ze stanów kilka lat temu. Sprawdziłem raporty, wszystko ok, ale jedno mnie zastanawia: czy wersja amerykańska nie będzie sprawiała jakiś problemów pod kątem dostępności części? Są tutaj jakieś istotne różnice względem europejczyków? Nie chciałbym płacić za części jak za zboże tylko z uwagi na pochodzenie auta.
Poza tym to trochę bierze rdza i auto jest słabo wyciszone. Przy prędkości ponad