Wideo z sobotniej akcji ratunkowej TOPRu z podjęcia turysty który odpadł od skały podczas zejścia z Zawratu. Z tego co wiem to w wyniku wypadku turysta miał mocno poranioną głowę (nie miał założonego kasku).
Cała akcja ratunkowa trwała około 40 minut (od telefonu do ostatecznego podjęcia rannego). Śmigłowiec musiał przylecieć na miejsce cztery razy podczas tej akcji.
Wybierając się w góry pamiętajmy o kasku. Pamiętajmy również o TOPRowcach podczas rozliczania PITu.
#
Cała akcja ratunkowa trwała około 40 minut (od telefonu do ostatecznego podjęcia rannego). Śmigłowiec musiał przylecieć na miejsce cztery razy podczas tej akcji.
Wybierając się w góry pamiętajmy o kasku. Pamiętajmy również o TOPRowcach podczas rozliczania PITu.
#
Jaka jest praktyczna różnica w sposobie pracy pomiędzy AutoCadem a Fusion360 (przy czym chciałbym tutaj poruszyć tylko temat projektowania/rysowania a nie symulacji które są dostępne w F360)?
Znalazłem stronę autodeska która podsumowuje różnice pomiędzy tymi produktami:
https://knowledge.autodesk.com/support/autocad/learn-explore/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Difference-between-AutoCAD-and-Fusion-360.html
Przy czym moje pytanie dotyczy trochę czegoś innego. Mam jakieś pojęcie (amatorskie) o sposobie pracy w Fusion 360: Każdy projekt dzielony jest na logiczne komponenty. Prostsze
Autocad z jednej strony to taki automat do rysowania na płasko, a z drugiej sprawdza się np. w budowlance, gdzie ważna jest jakaś inwentaryzacja, współpraca branż
Komentarz usunięty przez autora