@gozdaGB: dla każdego jest męczące. robię co mogę, ale wymaga to czasu, a jeszcze ogarniam parę innych rzeczy związanych z serwerem.
@goodidea: gamedev jest załamany tą wiadomością
@ofczy: Późno, ale może Ci się przyda.
"This is a limitation of the triplanar node in Unity 2017. The triplanar node needs to use the GPU engine for 16 bit color and we were not permitted to use our GPU engine in Unity 2017.x. The new plugin we are creating for Unity 2018 will use the latest GPU engine, so you should see this fixed in 2018.1. "
"This is a limitation of the triplanar node in Unity 2017. The triplanar node needs to use the GPU engine for 16 bit color and we were not permitted to use our GPU engine in Unity 2017.x. The new plugin we are creating for Unity 2018 will use the latest GPU engine, so you should see this fixed in 2018.1. "
Wie ktoś czy da się zrobić, aby przez hdmi puścić dźwięk tylko z np. przeglądarki, a na słuchawkach był dźwięk np. muzyki?
Żona ogląda po hdmi serial, a ja chce sobie zagrać. Mówi, że troszkę ją denerwują strzały i wybuch w jej serialu.
Żona ogląda po hdmi serial, a ja chce sobie zagrać. Mówi, że troszkę ją denerwują strzały i wybuch w jej serialu.
Szukam szukam, ale nie mogę znaleźć. Szukam jakiegoś assetu, który potrafi nagrać ścieżkę jadącego pojazdu w taki sposób, aby mógł go potem odtworzyć. Dla przybliżenia, coś podobnego jak ghost pojazdu przeciwnika w np. Gran Turismo czy podobnych.
#unity #gamedev #uczesietagowactogowno :)
#unity #gamedev #uczesietagowactogowno :)
@gozdaGB: Co jest potrzebne zeby odtworzyć przejazd? Najprościej jak się da to pozycja i czas. Jak masz te dwa zapisane co ileś czasu (zależnie od potrzeb możesz sobie ustawić dowolną częstotliwość). Potem można to komplikować o dodanie prędkości, kąta, przyśpieszenia...
Żeby odtworzyć bierzesz aktualny czas, patrzysz na czas z save jakąś funkcją (interpolacja liniowa?) zgadujesz gdzie wtedy był samochód i go tam teleportujesz.
Kompilujesz i profit - masz ducha!
Żeby odtworzyć bierzesz aktualny czas, patrzysz na czas z save jakąś funkcją (interpolacja liniowa?) zgadujesz gdzie wtedy był samochód i go tam teleportujesz.
Kompilujesz i profit - masz ducha!
@gozdaGB: No to jak nie umiesz programować to gorąco polecam UE4 (ʘ‿ʘ) Będziesz sobie wesoło ciągał bloczki zamiast pisać w c# w unity. Tam się nie robi 2d mobilek tylko gry 3D ale 3D dla niegrafika jest chyba nawet prostsze, a dobra gra 3D wcale nie musi być trudniejsza od 2D zwłaszcza że masz gromadę dobrze zrobionych systemów ;)
Od pewnego czasu dłubie sobie grę, powoli idzie, ale coś tam jest. Tworze ją na podstawie starej gry nitto1320, przy której mogłem siedzieć całymi dniami, ale już jej nie ma tu z nami, odeszła.
W grze ścigamy się na 400m, tuningujemy, naprawiamy, napełniamy nitro, pilnujemy obrotów i budujemy swoje statystyki.
W trybie singleplayer ścigamy się na czas ustalony przed wyścigiem czyli, kto trafi bliżej czasu wyznaczonego wcześniej. W trybie multiplayer klasyczny wyścig
W grze ścigamy się na 400m, tuningujemy, naprawiamy, napełniamy nitro, pilnujemy obrotów i budujemy swoje statystyki.
W trybie singleplayer ścigamy się na czas ustalony przed wyścigiem czyli, kto trafi bliżej czasu wyznaczonego wcześniej. W trybie multiplayer klasyczny wyścig
Już nie mogę się doczekać, jak będę mógł wnukom opowiadać o tym, że w 2016 roku żeśmy z niemcami 0-0 wygrali.
Cześć,
mam pytanie
Grał ktoś kiedyś w taką grę jak Nitto1320 challenge?
mam pytanie
Grał ktoś kiedyś w taką grę jak Nitto1320 challenge?
@gozdaGB: Fajnie :) Sam jakiś czas temu szukałem Nitto, bo sobie chciałem to przypomnieć, ale cóż, to już prehistoria. Dlatego jak najbardziej byłbym zainteresowany taką grą. Pytanie tylko czy będzie to grywalne. W Nitto cały urok tkwił w ustawianiu auta (to da się bez problemu odtworzyć) i ściganiu się o skrawki ułamków sekund - o ile na myszce i klawiaturze fajna sprawa, o tyle na dotykowym ekraniku... No ale powodzenia życzę
@stol_z_powylamywanymi_nogami: A no właśnie, te ustawianie skrzyni biegów. Nie jestem na tyle zdolny, aby potrafić to odtworzyć. Udało mi się zrobić taki prototyp ustawiania tych biegów, ale po dłuższych testach, okazało się, że nawet wprowadzając najbardziej absurdalne ustawienia skrzyni, pojazd ma dość dobre wyniki. Niechętnie, ale jestem zmuszony to wyłączyć, aby czekało na lepsze dni...
Testując na wspomnianym ekraniku, udaje mi się trafiać w podobne czasy z różnicą nie większą niż
Testując na wspomnianym ekraniku, udaje mi się trafiać w podobne czasy z różnicą nie większą niż
Cześć.
Tworze grę po godzinach pracy, jest już na dość zaawansowanym poziomie, ale będę potrzebował przeprowadzić testy(kiedyś). Gra jest grą online na androida, a jest o wyścigach na 400m w czasie rzeczywistym. Można kupować samochody, tuningować, naprawiać, napełniać nitro czy z wystawiać pojazdy na aukcje do sprzedaży dla innych graczy. Pisząc bardziej ogólnie, gra jest trochę rekonstrukcją starej gry o nazwie "Nitto 1320 challenge".
Teraz idąc bardziej w stronę tego o co
Tworze grę po godzinach pracy, jest już na dość zaawansowanym poziomie, ale będę potrzebował przeprowadzić testy(kiedyś). Gra jest grą online na androida, a jest o wyścigach na 400m w czasie rzeczywistym. Można kupować samochody, tuningować, naprawiać, napełniać nitro czy z wystawiać pojazdy na aukcje do sprzedaży dla innych graczy. Pisząc bardziej ogólnie, gra jest trochę rekonstrukcją starej gry o nazwie "Nitto 1320 challenge".
Teraz idąc bardziej w stronę tego o co
Teściowie pare dni temu wrócili z Jerozolimy, zwiedzali w muzeum holokaustu Yad Vashem. Opowiadali, że jest główna hala, ogromna, gdzie tysiące ludzi oglądają jak to żydzi cierpieli, filmy dokumentalne, że nękani i ogólna tragedia żydów... Natomiast gdzieś tam na końcu tej trasy po muzeum, znajduje się wejście na ogród sprawiedliwych. W tym ogrodzie każda rodzina, która pomagała żydom ma posadzone drzewko oliwne, drzewka są od siebie ok. metr i jest ich tysiące,
#gamedev
Tak to ja( ͡° ͜ʖ ͡°).
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia :)