Wpis z mikrobloga

@MasterSoundBlaster: @szancik: wlasnie dzwonił miły Pan ponownie, poprosił o potwierdzenie danych, tj mój adres i mail, wymienil mi nawet wybrane nagrody (dalo się wyczuć zdziwienie w glosie gdy próbowal wydukać 'czekoladowy le le lembas regeneracji ha ha hapeków, tak?' xD)

Zadał dwa pytania w formie ankiety, dlaczego brałem udzial i czy miałem juz stycznosc z czyms takim/czy planuję korzystać. Odpowiedziałem bez ściemy, ze chciałem przetestować z ciekawosci, ale nie planuję
@szancik: spróbuj oddzwonić moze teraz, ale skoro to callcenter, to zapewne nie da się tego w tym kierunku rozegrać.

U mnie dzwonili w czwartek około 16, druga próba dopiero dzisiaj w południe. Moze trafisz znowu na koniec puli i zadzwonią raz jeszcze, ale jednak postaraj sie odebrac ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@yacolek: zadzwonili popytali

w drugim zapytał czy planuje korzystać, powiedziałem tak i zapytał u jakiego dostawcy, powiedziałem, że orange neostrada, on powiedział dziękuje i się rozłączył xD u ciebie też tak? bo nie wiem czy pomyślnie przeszedłem tą procedure.

a co do przedmiotów to zapytał tylko o koszulke w rozmiarze M
@szancik: xD orange neostrada xD xD xD

No pytali czy planujesz korzystac z takiej platformy automagicznej i systemów w chmurze xD Nie wiem czy orange i neostrada oferują takie bajery, ale to tylko ankieta była wiec luzuj poslady. Ja do konca nawet nie wiem o co tu chodzilo w tej ich usłudze, bo koszulki i cebuladeals ( ͡ ͜ʖ ͡)

Nagrody przyslą tak czy siak, u
@yacolek: Dopytałem się czy chodzi o dostawce internetowego, on powiedział, że tak więc mu odpowiedziałem serio, że mam orange neostrade bo Neostrada internet teraz jest od Orange, a nie od TPSA. xD

Ja miałem batonik, napój i koszulke, ale zapytał tylko o koszulkę. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ale ważne, że koszulka przyjedzie. Będzie szpan