Wpis z mikrobloga

Hej Mireczki, dzisiaj już ostatnie Audi na dłuższy czas. Tym razem hybrydowe A3 e-tron.

Odebrałem je jakieś półtorej godziny temu, więc jak zawsze piszę na gorąco i o aucie wiem niewiele. Jednak już teraz mogę powiedzieć, że dynamika na samym elektrycznym jest bardzo dobra i przynajmniej po pierwszym spotkaniu wygląda na to, że działa to lepiej niż w przypadku Volvo V60 plug-in. Jutro spędzę w tym wynalazku kilka godzin na mieście, więc pewnie będę mógł skrobnąć coś więcej.

Co do samego egzemplarza prasowego: jak zawsze na bogato, pakiet S-line, alkantara perforowana, tempomat, audi side assist, czujniki parkowania, okno dachowe, pełna elektryka, czujniki deszczu i świateł mijania, przyciemniane szyby, kabel zasilający do publicznych stacji ładowania, przedłużacz kabla zasilającego i jeszcze trochę innych dupereli. W sumie baza kosztuje 187 640,41 zł, a samochód z poniższego zdjęcia 230 810 zł.

Zdjęcie zegarów w komentarzu.

Kolejne auto odbieram jeszcze w tym tygodniu. Z Audi przesiądę się do Hondy CR-V.

#samochody #motoryzacja #audi
Mój tag: #mzcars
Pobierz Dziekan5 - Hej Mireczki, dzisiaj już ostatnie Audi na dłuższy czas. Tym razem hybrydo...
źródło: comment_i2z5WQgQeq3Do81MqEmmFDU7yCG9Olec.jpg
  • 8
@wooks001: jutro sprawdzę ( ͡º ͜ʖ͡º)

@maciekawski: 40-45 tys. to teoretycznie segment A i B. Praktycznie w parkach prasowych nie znajdziesz samochodu z segmentu B za mniej niż 50 tys. Z A jest niewiele lepiej. Przykład pierwszy z brzegu: porównanie VW Up, Hyundaia i10 i Fiata Pandy:

http://autokult.pl/745,fiat-panda-vs-hyundai-i10-vs-volkswagen-up-test (daruj tego gównianego autoplaya...)

Panda: ponad 60 tys. zł
Up: 47 880 zł
i10: 45 900 zł
@Dziekan5: Zegary trochę biedne, mogłyby być tam wyświetlacz z zegarami zamiast tradycyjnych. Tak trochę na siłę są robione te Audi i BMW hybrydowe moim zdaniem. Jakoś Niemcy nie mają tej technologi opanowanej dobrze.
@Dziekan5: No i te kilometry na naładowanej baterii sprawdź. Co do spalania ogólnie to też jestem bardzo ciekaw. Kiedyś obliczałem tak na szybko po jakim czasie zwróci się zakup e-trona. Reklamują że to auto miejskie, przeciętny kierowca wykręci jakieś no 15 tyś rocznie jeżdżąc tylko po mieście, biorąc oficjalne raporty spalania i porównując cenę całkiem wyposażonego A3 benzyna (1,4Tsi) i eTron to zakup tego drugiego zwróci się gdzieś po 15 latach.