Obraz podaję jako obiekt i jako ścieżkę, ale błąd ciągle się pojawia. Skrypt to jest gotowiec, więc powinien działać, a tu zonk. O co może chodzić? link do skryptu #webdev #javascript
var image = new Image; image.onload = function() { var colorThief = new ColorThief(); var dominantColor = colorThief.getColor(image); } image.src = "/gfx/6700f8a540fd7188bfc7533f3eb73f22.png"; Zrobiłem to tak, błędu już nie ma, ale teraz jak wydobyć dominantColor z funkcji? :D
@rbielawski: Dotarłem do tego momentu, że wewnątrz funkcji skrypt działa, coś z tego sobie już wykombinuję, ale żeby rozwiązać problem do końca - jak wyciągnąć zmienną poza funkcję? Aktualnie zwraca tylko 'undefined'
@m21d24: tak bardzo ogolnie chodzi o to, ze funkcja onload jest wywolywana dopiero po tym, jak obrazek sie zaladuje, a to co jest poza nia leci od razu (niezaleznie od tego, czy jest napisane przed czy po tej funkcji)
link do skryptu
#webdev #javascript
Komentarz usunięty przez autora
var image = new Image;
image.onload = function() {
var colorThief = new ColorThief();
var dominantColor = colorThief.getColor(image);
}
image.src = "/gfx/6700f8a540fd7188bfc7533f3eb73f22.png";
Zrobiłem to tak, błędu już nie ma, ale teraz jak wydobyć dominantColor z funkcji? :D
var image = new Image,
colorThief,
dominantColor;
image.onload = function() {
colorThief = new ColorThief();
dominantColor = colorThief.getColor(image);
}
? ;P
Jeśli chcę wywołać zmienną w konsoli wewnątrz funkcji - działa, ale jak ją wywołać poza funkcją? Tak jak na końcu przykładu.