Wpis z mikrobloga

Taka trochę coolstory i dlaczego Polsce brakuje jeszcze wiele do (bliskiego) zachodu.

Mieszkam sobie w #uk, ostatnio kupowałem kompa przez #amazon #prime. Przyszło do mnie wszystko i #wielkieswieto no i zabawa.
Kompa złożyłem, odpalam i nic. Po szybkim rozebraniu i oględzinach okazało się, że piny na płycie w slocie na procek są wykrzywione. No to smutnazaba.jpg i customer support amazonu. 3 minuty rozmowy i dostaje maila, że nowa płyta zostanie niedługo wysłana + wielkie przeprosiny za problem i fakt, że nie mogę się cieszyć zakupem w pełni (był to czwartek).

Dnia następnego (piątek) dostaje info, że płyta dojdzie najwcześniej w poniedziałek z powodu problemów z kurierami, jednostkowy przypadek. No to łycha do customer supportu z bardzo uprzejmym pytaniem czy nie dało by rady wcześniej. Pani poprosiła o minutkę czasu, po czym wraca i mówi, że paczka będzie w sobotę #tylewygrac.

Płyta przychodzi, zapinam wszystko na nowo - działa! W poniedziałek kurier przychodzi po niedziałającą płytę, odbiera od concierge mojego mieszkania i problem z głowy.

Minęło 6 tygodni (czyli ponad miesiąc - termin przewidziany przez Amazona na zwrot elementów - odkąd przyszedł do mnie nowy egzemplarz płyty) gdy wpadło mi do głowy, by kupić monitor 27'' 1440p 144hz. Niby spoko, moje GTX 980 powinno sobie poradzić, ale przyszłościowo troche kupa i na ultra długo nie pogram. No to patrze SLI...
Okazuje się, że moja płyta SLI nie obsługuje, ale crossfire już tak... Szybka myśl, zapytam Amazon czy pozwolą mi wymienić na inny produkt... ( ͡° ʖ̯ ͡°)

5 minut rozmowy, refund na kartę kredytową wysłany, zamówienie na nową płytę poszło, zero problemu. Na koniec pan jeszcze przeprosił mnie za problemy.

Zastanawiałem się, czy przedłużać sobie subskrypcję na Amazon Prime. Pomimo, że nie oglądam ich telewizji, z czystym sumieniem kupię subskrypcję na kolejny rok!
To się nazywa obsługa klienta! Wielkie propsy i mega shout-out do amazona - jesteście genialni!

#chwalesie #coolstory #amazon
  • 31
@travikk: W Cortlandzie ostatnio iPhone'a wymienili z cross-shippingiem. We wtorek oddałem uszkodzony, w środę był do odbioru nowy. Takie same doświadczenia miałem bezpośrednio w Apple, Decathlon... Nie wiem, po co kraj w to mieszasz. Jak pisał @mlodosc - kwestia firmy.
@ImReally: bo owszem, jeżeli chodzi o wielkie firmy to standard jest podobny na całym globie. Mniejsze lokalne sieci to już inny temat, a tutaj mentalność ludzi jest taka, że nie patrzą jak wbić komuś nóż w plecy/wydymać kogoś na funta, tylko by każdemu żyo się lepiej
To się nazywa obsługa klienta! Wielkie propsy i mega shout-out do amazona - jesteście genialni!


@travikk: ale wiesz, że przepłacileś za częsci i to mocno? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
bo owszem, jeżeli chodzi o wielkie firmy to standard jest podobny na całym globie. Mniejsze lokalne sieci to już inny temat, a tutaj mentalność ludzi jest taka, że nie patrzą jak wbić komuś nóż w plecy/wydymać kogoś na funta, tylko by każdemu żyo się lepiej


@travikk: generalizujesz - mam inne doświadczenia
@travikk: Mieszkam w UK i miłe doświadczenia mam tylko z firmami, w których za obsługę i towar trzeba zapłacić więcej. Tak samo jest w Polsce, za premium podejście do klienta się płaci. To nie kwestia kraju.