Wpis z mikrobloga

@bonus: Ale ta czcionka wygląda jak milion innych. Niczego innowacyjnego w niej nie ma i generalnie widać, że zbyt dużo myślenia nad nią nie było. A identyfikacja wizualna to nie tylko czcionka choć w dzisiejszych czasach jak widać tylko do tego zaczyna się to sprowadzać. Czasy innowacyjnych i zaskakujących logosów przepadły już chyba bezpowrotnie. Już chociażby logo z tego tutka jest sto razy ciekawsze, ale co ja się tam znam.
Pobierz f.....k - @bonus: Ale ta czcionka wygląda jak milion innych. Niczego innowacyjnego w ...
źródło: comment_zES599asgrcjaUrGYa3ZIw89JMU6k9hA.jpg
@Dolan: @pr0t3r: @kocham_jeze: Pozwolę sobie tylko sprostować, że dziś wszyscy zmierzają do identyfikacji firmy nie po logo ale po logotypie. Drobna acz istotna różnica. Pomija się tzw. sygnet.

@bonus: Kompletnie Cię nie rozumiem z tym zarzutem. Przecież rozmowa się tutaj opiera o logotyp a nie całościową identyfikację wizualną. To, co na tym blogu jest pokazane, to zwykła relacja projektowania tegoż. Wiadomo, że symetria musi być zachowana, co też
Pobierz f.....k - @Dolan: @pr0t3r: @kocham_jeze: Pozwolę sobie tylko sprostować, że dziś wszy...
źródło: comment_IXkhzIcg8ipIoeHa2w6ZZkGXARiCRxDJ.jpg
@badyloo: logo trzeba co jakiś czas zmienić ponieważ po takim zabiegu często mówi się o firmie i jej zabiegu (jak w załączonym przypadku), logo najczęściej jest bliżej trendów rynkowych (firma nadąża za rynkiem) oraz nadaje świeżości!