Wpis z mikrobloga

Przez jakiś miesiąc jeździłem z nawigacją #yanosik na androida i powiem szczerze, że nie rozumiem z czego bierze się popularność tej aplikacji.
Tony reklam, których nie można wyłączyć nawet za opłatą, jakieś wspólne przejazdy, ubezpieczenia i kij wie co jeszcze, tylko nie to co faktycznie potrzeba. A do sedna - wielokrotnie zdarzało mi się, że #nawigacja nie potrafiła przeliczyć trasy, albo zajmowało jej to dobre 5 minut (na drodze to wieczność), dziwne komunikaty głosowe, np. "skręć lekko w lewo" na prostej drodze zamiast "trzymaj się lewej strony", raz podaje wskazania co kilkaset metrów, a innym razem tylko "za 500 metrów" i dopiero w miejscu skrętu, nieczytelna trasa na ekranie (w większości innych nawi jest wyraźnie oznaczona na niebiesko albo zielono, tutaj z włączonym natężeniem ruchu wszystko się zlewa), ostrzeżenia i komunikaty - jest ich więcej niż w innych aplikacjach i są bardziej aktualne (świeże), ale za to jest też mnóstwo fałszywek, więc po jakimś czasie czujność się obniża i wychodzi na to samo. No i mnóstwo innych niedopracowanych moim zdaniem pierdół o których już nie pamiętam.
  • 5
@frastrat: odkąd wprowadzili punkty vitay orlenu za zgłoszenia pojawiło się mnóstwo zbędnych informacji np. o zatrzymanym pojezdzie. Można wyłączyć część zgłoszeń i da się jeździć w miarę spokojnie
@BielyVlk: Jeździłem tak na początku przez chwilę i to się nie sprawdza, bo jak on nie wie dokąd jadę, to mi daje ostrzeżenia m.in. o radarach daleko za lewą stroną ronda czy skrzyżowania gdy ja np. jadę prosto czy w prawo.

W ogóle to moim marzeniem jest, żeby firmy typu yanosik, rysiek czy icoyote stworzyły niezależną platformę zgłoszeń z dostępem na jakichś uczciwych zasadach (np. zgłoszenie za zgłoszenie) co dałoby większą
@frastrat: Obecnie kończymy nowy system nawigacyjny który już niebawem trafi do aplikacji. Jeśli chodzi zaś o system zgłoszeń to aktualnie pracujemy nad jego optymalizacją. Już niedługo również dostępny będzie nowy, dopracowany, spójny i użyteczny interfejs aplikacji.