Wpis z mikrobloga

Od dzisiaj Sony to dla mnie #!$%@? podmarka podchodząca pod śmieci.

Mój różowy wziął telefon na abonament w #play. A dokładnie Sony Xperia M4 Aqua.

Wszystko elegancko działa. Następnego dnia podłącza telefon pod ładowarkę (żeby nie było, oryginalną) i po 15 minutach nagle na ekranie pojawił się czarny pasek. #!$%@? u niej ostry, ale uspokoiłem sytuację i kazałem jej oddać telefon na gwarancję. Mijają dwa tygodnie i dzwonią do niej "No przepraszam, ale nasza gwarancja nie uznaje uszkodzonych ekranów, zapłać 380 zł albo żyj z tym gównem xD". #!$%@? x2 i decyzja, że powalczę w jej imieniu mailowo z Gówny. W międzyczasie telefon wraca z serwisu. Odpalamy go i co? #!$%@? wrócił w jeszcze gorszym stanie (załączam zdjęcie). Przecież to są #!$%@? jakieś kpiny. Jawne śmianie się w twarz właścicielowi. To tak jakby ci powiedzieli "Sorry, #!$%@?łeś hajs na nowy telefon ale ci nie naprawimy xD".

#sonycwel #sony #android #telefony
Pobierz laress - Od dzisiaj Sony to dla mnie #!$%@? podmarka podchodząca pod śmieci.

Mój r...
źródło: comment_o9B2JkgB4bTMFtHEs77ytFJOSZEfhKp5.jpg
  • 26
@ch1nczyk: Dzięki wielkie. Czyli po prostu zażądać wymianu i tyle. Tylko jak to określić? Co powiedzieć dokładnie? Osobiście jestem Januszem w tej sprawie, bo nie miałem jeszcze takiej sytuacji
@laress: Ja CI cos kumplu powiem. Nie obwniaj sony, bo to kazdemu mzoe sie zdarzyć. Po drugie, to nei sony - to serwis, a serwisy w polsce prawie wszystkie sa do dupy - regenersis, motoplan (#!$%@? locą ostro).
Dwie rady - napisz maila do Sony Polska i przedstaw syuacje i jak bardzi jestes zdegustowany zaisntiała sytuacja, a druga rada - idz do rzecznika praw konsumenta i jego spytaj co zrobic. To,
@laress: A, i fanpage Sony Mobile tez odpisz. Ale ja ich tam nie lubie, jak poprosilem telefon do testow to poweidzieli, ze 1000 subskrybentow to za malo, zeby mi wyslali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Pirzu: @laress: Rzecznik też niczego nie odkryje innego: rękojmie tak czy tak musi zgłosić, i dać Playowi 14 dni na odpowiedź. Dopiero wtedy może działać dalej - czytaj kopać się z Playem o swoje, ew. posiłkować się jakimś pismem/wezwaniem od RPK.
@laress: moja rada: sprawdź na potwierdzeniu oddania do naprawy jaki jest opis usterki, czy jest DOKLADNIE napisane ile jest rys/czarnych kresek na ekranie. Jeśli napisali, że jedna lub wcale to praktycznie już wygrales. Ale po kolei.

Wielu konsultantów po prostu zapomina opisać dobrze usterkę i stan telefonu. Jeśli tak jest to oddajesz jeszcze raz mówiąc, że tego i tego nie było jak oddawales, a na papierze tego też nie ma.

Generalnie
@Krupier: Producent jasno odpowiedział, że gwarancja nie obejmuje wad wyświetlacza (czy to jest prawda jest do sprawdzenia w warunkach gwarancji, przyjmuję, że mają rację). Niezależnie zatem od ilości rys/kresek na wyświetlaczu, gwarancja tego nie obejmie.

W takim razie, jeśli autorowi zależy na wymianie wadliwego sprzętu, to chyba MUSI wykorzystać drugą z możliwych dróg - w tym przypadku rękojmi. Możesz bliżej wyjaśnić dlaczego "nic nie musi"?

Na marginesie - to, że w