Aktywne Wpisy
asustic +9
BMW ...czemu nie jestem zdziwiony,babka miała jeszcze pretensję że ją #!$%@?łem,a te dwa miejsca po bokach były wolne jak parkowała (mój to biały).
#bmw #rozowepaski #samochody #pdk
#bmw #rozowepaski #samochody #pdk
BezDobry +867
Dzień bez promocji patologii to dzień stracony ¯_(ツ)_/¯
#kultura #telewizja #tvn #stanowski #heheszki #bekazlibka #bekazlewactwa
#kultura #telewizja #tvn #stanowski #heheszki #bekazlibka #bekazlewactwa
tl;dr
Krótki wpis o dobrej współpracy z firmą Dell.
Popsuł mi się monitor Dell P2414H, kupiony w styczniu 2014 r (rok produkcji 2013, rev.A00). Pojawiły się cienie jak na zdjęciu poniżej. Cienie niezależne od wyświetlanego obrazu, osobiście podejrzewam problem z podświetleniem matrycy. Wczoraj zadzwoniłem do Della na infolinie i opisałem problem. Dowiedziałem się, ze przyjedzie do mnie kurier z nowym monitorem i zabierze stary. Tak też się stało, dziś rano przyjechał kurier z monitorem. Co ciekawe monitor bez kabli, miałem obawy czy nie jest jakiś naprawiany ale wygląda na całkowicie nowy. Rok produkcji 2015r. rev.A06. Monitora starego nie zabrał bo nie miał listu przewozowego, kurier po stary monitor przyjedzie jutro (tego dowiedziałem się na infolinii).
Nie bardzo wiem jakie są standardy obsługi firm jeśli chodzi o gwarancje na monitory. Jednak spodziewałem się, ze monitor zostanie zabrany do serwisu a ja zostanę na nie wiadomo ile bez monitora. Ciesze się jak sprawa gwarancji została załatwiona. Plus dla firmy Dell.
Komentarz usunięty przez autora
Naprawy (też wymiany podzespołów) to pytają czy dam rade sam czy wysłać technika :) w technikami jestem na ty :) większość to wymiany płyty bo burzy :) do gniazdo lan odmawia współpracy :) Były też 2 monitory jeden padł sam z siebie a drugi nie wiem ale nie miał uszkodzeń mechanicznych wiec wymienili :)
Powiem szczerze, ze mi za wiele rzeczy się nie psuło nigdy to nie mam dużego obeznania w temacie. Jedynie kiedyś laptop HP mi się popsuł, to mi w serwisie wsadzili
Życzę bezawaryjnego użytkowania.