Wpis z mikrobloga

@dredeq: No ogólnie mam siostrę w ich biurze skarg i ...

moze sie nie moze zalogowac, ale jak ma pinsentry to moze uzyc swojej carty debetowej


a jak nie to musi zadzwonic na 08456002323 na online banking helpdesk
@ludzik: zalogowac sie moge. chcialem uzyskac dostep do Kasperskiego bo cebula motzno, i padlo pytanie o Online Banking membership number. moglbys zapytac czy po zalogowaniu znajde gdzies na stronie barclays ? pozdrow siostre :)
@dredeq: Ok, to tak:

s: niech zadzwoni na podany numer to mu membership number przysla

ja: i to zajmie jakiś dłuższy czas?

s: czasem czeka sie on hold, pozniej musi przejsc przez security

ja: w sensie, czy wysyłają to po jakimś czasie czy ad hoc przez telefon?

s: mysle ze zalezy, jesli membership ma to moga mu powiedziec jesli noe to raczej beda zamawiac i nowy wysylac

s: a moze mu
@dredeq: Również pozdrawiam :) Ona sama mówiła, że niestety mają gówniane to ich biuro skarg bo nie wiedzą jak wygląda interfejs klienta jeśli sami sobie nie założą konta w tym banku. A przynajmniej nie szkolili ich z tego.
@dredeq: A weź, takie są korpo, nie tyle sami Anglicy. W rzeczywistości mają zamykać zgłoszenia żeby było widać że zamykają i jest wynik (ale jak klient otworzy zgłoszenie ponownie to dupa). Problem w tym że zamiast rzeczowych szkoleń mają korporacyjną gównomowę. Ona wolałaby zrobić to konkretnie a nie po łebkach zamiast odhaczać. No ale praca dobrze płatna.
@dredeq: Jeszcze jedno:

mam lepszy pomysl bo weszlam na online chat

on musi wylogowac sie z online banking i pozniej w pierwszym kroku logowania bedzie lista trzech sposobow na logowanie:

membership mumber

card number

account number and sort code


i przy membership number bedzie opcje "forgotten membership number" jak tam kliknie i wpisze wymagane dane powinien sie membership number pojawic