Wpis z mikrobloga

Jest oficjalne stanowisko sklepu:
http://telchina.pl/hong-kong-goldway-wspolpraca-promocje-pomoc-t12201-1596.html#p226593

Bardzo dziękuję za cierpliwość,

Poniżej przedstawiam oficjalne stanowisko menadżera sklepu - Lane:


1. We guarantee that we 100% made shipment from our Estonia warehouse in time per our silver VIP terms.

2. The delay is affected by huge shipment in 11.11 promotion, not our own delay

3. SF is biggest and best reputation shipment company in China, Similar DHL or UPS company. SF make shipment through Estonia post from China. And also make warehouse in Estonia. SF group make children company in Singapore. That is why can find Singapore location information in our Estonia warehouse shipment.

4. We would make 5 usd coupon to our polish customers who involve shipment delay in Estonia post for our vip silver order.


W tłumaczeniu na polski:

1. Gwarantujemy, że 100% wysyłek z naszego magazynu w Estonii zostało zrealizowanych zgodnie z zasadami Silver VIP.

2. Wszelkie późnienia są spowodowane poprzez duże ilości towaru zamówione i wysyłane po 11/11 - festiwalu Aliexpress, natomiast nie są spowodowane przez Goldway.

3. SF jest największą i najbardziej szanowaną firmą transportową w Chinach, podobnie do DHL i UPS. SF przeprowadza wysyłkę z Chin poprzez Estonię. Prowadzi także magazyn w Estonii.

SF założyło firmę córkę w Singapurze. To dlatego w systemie śledzenia znajdziecie lokalizacje "Singapur" gdy śledzicie wysyłkę z magazynu w Estonii.

4. Utworzymy kupon 5$ dla klientów z polski dotkniętych opóźnieniami spowodowanymi przez Pocztę Estońską.


Kupon 5$ będzie ważny od dowolnej kwoty, na kolejne zamówienie złożone w sklepie Hong Kong Goldway, bez limitu kwotowego oraz bez limitów czasowych.

Aby go zdobyć należy wysłać mi PW ze swoimi danymi i numerem zamówienia SILVER VIP z opóźnioną przez Pocztę Estońską wysyłką.

Kupon będzie działał na zasadzie ręcznego obniżenia ceny, nie ma potrzeby więc zdobywać go wcześniej. Nie ma też limitu czasowego więc spokojnie nie przepadnie.


Tym samym chciałbym zamknąć temat opóźnień spowodowanych przez Pocztę Estońską. Nie będę już odpowiadał w tym wątku oraz w wiadomościach prywatnych na pytania związane z tym tematem.

Wątek staje się coraz mniej czytelny co nie jest dobre dla mnie i dla Was.

W wypadku dalszych wątpliwości proszę o kontakt ze sklepem poprzez formularz.

#goldwaycwel
  • 16
@Thexil: @Hubikusek: @Hubikusek: @Piotr_z_Wykopu: Nikt nie dostanie tego kuponu. Mam w trackingu wysyłka 17.11, a Goldway odpisał, że wysyłka była 13 zgodnie z planem tylko pojawiła się w trackingu 17. I #!$%@? im zrobisz.
Dziwnym przypadkiem Ci którzy mają tracking 13.11 dostali wszyscy telefony, a Ci którzy mają jak ja jeszcze czekają.
@Thexil: Wysyłka przecież liczy się od złożenia zamówienia do wysłania, a nie otrzymania :D Także powie Ci że to 48h i wysłali każdemu 13.11. Masz tracking, że wysłali 17? Trudno, wysłaliśmy 13 i jak nam udowodnisz :D
@pawelczixd Wiesz.. Za usługi pocztowe zawsze odpowiada sprzedawca (mówię tu o dużych sklepach, którzy mają podpisany kontrakt z firmą wysyłkową) i to już ich sprawa.. Ja jako klient, ubolewam nad tym i wiem, że takie sytuacje się zdarzają, ale nie zmienia to faktu, że nie należy mi się z tego powodu rekompensata, w tym przypadku za wysyłkę extra (silver vip) doplaciłem 10$, nie została ona dopilnowana, także domagam się chociaż zwrotu tych