Wpis z mikrobloga

HANDS DOWN!
Listopadowe sprawozdanie z pracy nad Squad. Jest to zdecydowanie najbogatszy update jak do tej pory.
Link do całego artykułu (masa dobra w środku): http://joinsquad.com/readArticle?articleId=62

Najważniejsze informacje:
-znaczny progres w kwestii pojazdów
-nowy system limitacji ról (kitów)
-grywalna frakcja Armii Rosyjskiej oraz Militii
-system losowego stawiania obiektów na mapie dla ciągłego zaskakiwania graczy ich budową ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
-rozpoczęto integrację z systemem TrueSky, który znacznie poprawi warunki pogodowe, oświetlenie i wygląd nieba
-nowe efekty dla pocisków smugowych oraz wybuchów
-dodano granaty dymne do granatników podwieszanych
-znaczny progres z mapą Chora, Sumari Bala oraz Fools Road!!
-dodano mapę treningową - strzelnicę z terenem do CQB dla 4vs4 graczy
-ukończono integrację z platformą Steam
-mniejsze zmiany w wyposażeniu

Tylko do 30 listopada można składać preorder kosztujący $30 by zagrać 15 grudnia. Po tym czasie Squad będzie można kupić za $39.99.

Strona internetowa twórców: http://joinsquad.com/

#squadgame #projectreality #gry #militaria #pcmasterrace #steam
A.....l - HANDS DOWN! 
Listopadowe sprawozdanie z pracy nad Squad. Jest to zdecydowa...

źródło: comment_4DuletJ0p0mCVhdvz6SEBsAGRZHVrTMY.jpg

Pobierz
  • 11
@Zarzad_Powierniczy: Ok
Wszystko wrzucam pod tagiem #squadgame także nie ominiesz tej informacji.

Co do systemu "static randomizer" wypowiedział się na forum jeden z dev'ów:

I'm glad you realize what this means... It's hard to get how huge this feature is in just a few lines of text.

Imagine one map having an alley, and the next time you play it it's a staircase. Small changes to the map lead to HUGE
@Antol: A tak swoją drogą: mam wrażenie, że sporo osób z Army odpłynie, jako że tam cały czas nie poradzono sobie z tematem competetive pvp. O ile w przypadku coopów ciężko znaleźć coś lepszego to jednak w innych scenariuszach Arma kuleje.
Imagine one map having an alley, and the next time you play it it's a staircase. Small changes to the map lead to HUGE dynamic environments across the board. No two fights will ever be the same.


@Antol: zajebisty bajer, szkoda ze tak pozno powstal.