Ale spotkała mnie przed chwilą miła sytuacja, jestem głodny, pln'ów w portfelu brak więc jedyna opcja to PizzaPortal i DaGrasso. Zamawiam pizzę, zapłaciłem a tu zonk. Wyskoczyło że nie dostali info od restauracji czy przyjęła zamówienie więc najlepiej jakbym zadzwonił i zapytał. Myślę trza zadzwonić, bo inaczej pewnie pizzy nie będzie :) Zadzwoniłem, powiedziałem co i jak, Pani miała sprawdzić i zaraz odzwonić. Nie minęła minuta, dzwoni telefon - kierunkowy Łódź, myślę WTF ale odbieram. Zadzwonił miły Pan z obsługi PizzaPortal, powiedział że zauważyli że jest coś nie tak z moim zamówieniem, więc zadzwonili do DaGrasso wszystko ustalić i domówić, no i żebym się nie martwił, że zamówienie jest przyjęte i będzie do godziny czasu :D I wiecie co? Tak właśnie powinna wyglądać obsługa, nie że wszędzie trzeba samemu wydzwaniać i się prosić, sami zauważyli że jest błąd, wszystko załatwili i zadzwonili grzecznie przeprosić i uspokoić ;) Tak więc PoLeCaM ten portal do zamawiania żarcia :D
60zl za brak reklam na Instagramie - kogoś #!$%@? xD Ja rozumiem te wszystkie opłaty za serwisy streamingowe itd, ale #!$%@? 60zl za jakiegos Instagrama, żeby sobie bez reklam posty i story oglądać? #instagram #facebook
I wiecie co? Tak właśnie powinna wyglądać obsługa, nie że wszędzie trzeba samemu wydzwaniać i się prosić, sami zauważyli że jest błąd, wszystko załatwili i zadzwonili grzecznie przeprosić i uspokoić ;)
Tak więc PoLeCaM ten portal do zamawiania żarcia :D