Wpis z mikrobloga

Ale spotkała mnie przed chwilą miła sytuacja, jestem głodny, pln'ów w portfelu brak więc jedyna opcja to PizzaPortal i DaGrasso. Zamawiam pizzę, zapłaciłem a tu zonk. Wyskoczyło że nie dostali info od restauracji czy przyjęła zamówienie więc najlepiej jakbym zadzwonił i zapytał. Myślę trza zadzwonić, bo inaczej pewnie pizzy nie będzie :) Zadzwoniłem, powiedziałem co i jak, Pani miała sprawdzić i zaraz odzwonić. Nie minęła minuta, dzwoni telefon - kierunkowy Łódź, myślę WTF ale odbieram. Zadzwonił miły Pan z obsługi PizzaPortal, powiedział że zauważyli że jest coś nie tak z moim zamówieniem, więc zadzwonili do DaGrasso wszystko ustalić i domówić, no i żebym się nie martwił, że zamówienie jest przyjęte i będzie do godziny czasu :D
I wiecie co? Tak właśnie powinna wyglądać obsługa, nie że wszędzie trzeba samemu wydzwaniać i się prosić, sami zauważyli że jest błąd, wszystko załatwili i zadzwonili grzecznie przeprosić i uspokoić ;)
Tak więc PoLeCaM ten portal do zamawiania żarcia :D