Wpis z mikrobloga

@parathormon: zbieranie śię lodu na zderzakach, blokująca się klapka ładowania, problemy z szybami na mrozie, trwałość układu napędowego, przenie reflektory o dekadę za konkurencją itd. Lepiej poczekać na wersję po liftingu lub kolejne modele :P
@parathormon: https://www.facebook.com/p0prad/photos/a.100862930255476.1073741827.100807823594320/206280639713704/?type=3&theater

napisałeś, że przeczytałeś już wszystkie informacje o Tesla ale chyba przesadziłeś :P
Skąd mam takie informacje? Jestem fanem Tesli mniej więcej od pierwszego filmiku Bjørna Nylanda bo gdzieś wtedy trafiłem na początek jego przygody. Od tamtej pory wiele wad wyszło na jaw. Niektóre poprawione jak np. problem z akumulatorem 12V a niektóre chyba do tej pory nie (tylnie światła dostają wilgoć).
@kampar: Poza silnikiem był/jest jeszcze problem z
@jasonfly: Tak widziałem to zdjęcie, sam obserwuje zarówno stronkę P0 Po prąd jak i Moja tesla :) Hm, to fakt jest to pewien problem, jednakże kwestia przejechania kilku km i pewnie już sama się wsunie. A co do przebiegu... 200 tys chyba ciężko byłoby zrobić elektrykiem, chyba że w Norwegii czy niemczech gdzie jest jakakolwiek infrastruktura superchargerów lub innych stacji szybkiego ładowania + stosowane są ulgi podatkowe dla elektryków.
@parathormon: przeciez to nie auto do kościoła :) Bjørn zrobil 200tys w około 2 lata inni w stanach przez ten czas dochodzili do 250 tys. Dzis Tesla Po prąd wstawiła wpis o "oznan > Kazimierz > Warszawa > Chotomów > trochę kręcenia sie po Warszawie > Poznań (razem około 1000km " takze te 200 tys bedzie szybko pékac.