Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +103
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +7
Mirki chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy.
Jak najlepiej wyposażyć ciężarówki pracowników, czy jakiekolwiek mody się opłacają, czy podwójne osie się opłacają(wydaje mi się ze średnio bo paliwa mniej na pokład zabierają), jak zwiększyć wpływy z pracowników( czy to zależy od ich oceny? poziomu?) jestem świeży wcześniej tylko "18 WOS Across America" jeździłem a ETS to zupełnie o innego i nie do konca wiem co i jak
Komentarz usunięty przez autora
1. Nie mam pracowników ale to chyba bez znaczenia.
2. Ogólnie to na mapy/ciężarówki
3. Dają większą stabilność
4. Od poziomu i tego w jakim kierunku się rozwijają adr/dystans
Pracownikom dajesz długodystansowca, żeby jak najszybciej zaczęli na siebie zarabiać, potem wedle uznania, ale najlepiej chyba w ładunki wysokiej wartości, żeby zarabiali jeszcze lepiej.