@Ulica: No wybacz, jak się składa samemu i się uczy od początku to nie jest to profesjonalny montaż, ale chyba nie do końca o to chodzi. Ważne żeby się dobrze bawić (⌐͡■͜ʖ͡■)
@rvek: Dobry pomysł, jak coś to wal pw, bo znam ten samochód na wylot. A co do turbo to ja latam już prawie dwa lata na e36 320i i ćwiczę technikę, na turbo przyjdzie kolej w swoim czasie ;)
Chociaż już gt28 czeka na kilka gratów i nie mogę się doczekać (。◕‿‿◕。)
@slonski_pieron: Ewentualnie jakiś Japończyk, w sumie po części mam gdzies ile by to moglo kosztować bo na razie to plany planów. Jak zjadę do pl na stale i ogarne swoja firmę to będę mógł zaczynać sie bawic @chaos_n: @pluski:
@slonski_pieron: Blok m52 nie jest taki zły jak mówią, główna bolączka tych silników to korby grubości chińskiego penisa, które wytrzymują max. 0.5B doładowania. Przy m50 wygląda to dużo lepiej, dla silników z vanosem - 1B, a bez vanosa 1.2B można spokojnie ładować po odprężeniu
@rvek: Japończyki są nieziemsko drogie jak na nasze warunku, np. maglownica do s13 dkosztuje jakieś ~ 1500 zł, a do e36 jakieś 50 zł :D Jak
Blok m52 nie jest taki zły jak mówią, główna bolączka tych silników to korby grubości chińskiego penisa, które wytrzymują max. 0.5B doładowania.
@pluski: Zrób to się dowiesz w czym problem. M52 już w serii ma problemy. Maks dla tego bloku to 0.6b. Zresztą i tak lepiej dmuchać w żeliwo z M50. M52 nie wytrzymuje dodatkowego obciążenia termicznego związanego z doładowaniem, lubią się wyciągać gwinty śrub głowicy z bloku.
@slonski_pieron: Chłopaki upalają m52 i jakoś problemów nie mają prócz pompy wspomagania, która nagminnie pada. A dobre m50 aktualnie kupić to też wyczyn, albo wołają sobie koszmarne pieniądze...
Faktycznie, ceny podskoczyły, są po 150 zł, co i tak nie jest jakąś straszną ceną. A co wspomnianych problemów z maglem to się nie spotkałem.
@pluski: Ona już dawno zaspawana i latana :) Po prostu miała iść na handel bo na codzień jeżdżę czym innym i nie mam czasu. No i mam tu niezłą ekipę ogarniaczy, niestety... czas.
@Gabu: Moja aktualnie też więcej stoi niż jeździ, ale u mnie to akurat kwestia budżetu, nawet turbo kit w połowie skompletowany leży i się marnuje :( A buda to coupe ? Kolega szuka czegoś nowego, bo jego obrońca stylu z M54 go nie lubi i aktualnie wał idzie do szlifu :/
@Gabu: A to niech naprawia to M54, ja rok temu popełniłem grzech, bo pojechałem po silnik żeby wywalić tą 2 litrówkę, na m50b25 i wróciłem z samochodem i też zostałem z 325i xD
Mały trening #drift na otwarcie sezonu.
#motoryzacja #bmw #e36 #e30 #s13 #jdm #driftujacyrozowypasek
@rvek: Ja latałem e36 325i na otwartym dyfrze, więc myślę, że nie powinieneś mieć problemu, jak coś to zapraszam !
Chociaż już gt28 czeka na kilka gratów i nie mogę się doczekać (。◕‿‿◕。)
Turbo do M52B28 to kiepski pomysł. Aluminiowy blok nie wytrzymuje za wiele. Jak koniecznie chcesz turbo to stroker M50, albo po prostu M50.
Co nie zmienia faktu, że do zabawy 2.5 wystarcza.
@chaos_n:
@pluski:
@rvek: Japończyki są nieziemsko drogie jak na nasze warunku, np. maglownica do s13 dkosztuje jakieś ~ 1500 zł, a do e36 jakieś 50 zł :D
Jak
@pluski: Zrób to się dowiesz w czym problem. M52 już w serii ma problemy. Maks dla tego bloku to 0.6b. Zresztą i tak lepiej dmuchać w żeliwo z M50. M52 nie wytrzymuje dodatkowego obciążenia termicznego związanego z doładowaniem, lubią się wyciągać gwinty śrub głowicy z bloku.
Faktycznie, ceny podskoczyły, są po 150 zł, co i tak nie jest jakąś straszną ceną. A co wspomnianych problemów z maglem to się nie spotkałem.
M50 drożeje, bo to dobra jednostka, a jest ich co raz mniej.
Patentem na pompę w M52/M44 jest pompa z escorta, pasuje p&p, a nie ma z nią takich problemów jak z orginałem.
No i mam tu niezłą ekipę ogarniaczy, niestety... czas.
A buda to coupe ? Kolega szuka czegoś nowego, bo jego obrońca stylu z M54 go nie lubi i aktualnie wał idzie do szlifu :/