Wpis z mikrobloga

@Leonowicz: Ustrój, etos, cechy, rasa :)
@stiepanov: Rozumiem :) Ale czytając o grze czy oglądając streamy czasami po prostu pojawiają się myśli w stylu "łoooo, międzygwiezdne teokratyczne imperium fungoidów - muszę to przetestować!", stąd moje pytanie :D
@ambereyed: Pierwszą grę - nie znając dokładnie mechaniki - rozegram roleplayowo bez max/minu.
Ustrój - scientific directorate albo military dictatorship - rzucę monetą jak dostanę grę.
Etos - materialist + militarist + xenophobe dla dyktatury lub fanatic materialist + militarist dla dyrektoratu.
Gatunek - ludzki.
Cecha - intelligent. ( ͡ ͜ʖ ͡)
Cel - rozwój technologiczny, budowa robo-sług, eksterminacja krnąbrnych obcych. ( ͡ ͜
@Leonowicz: @mojsze:

Nie chodzi mi o max/min, wiadomo, że na to za wcześnie ;)

I też mnie ciągnie niewolnictwo ( ͡° ͜ʖ ͡°) W wersji light myślę o rasie bardzo podobnej do tego co napisał @Leonowicz: mocne nastawienie na naukę (scientific directorate+fan. materialistic+intelligent+natural physicists/sociologists) ale z xenophobe i decadent. Cel: podbić inne rasy, uczynić z nich tanią siłę roboczą - a samemu zająć się kunsztem
@ambereyed: Ja dla odmiany może odejdę od wszelkiej pogoni za nauką i wezmę spiritualistów :D Ciekawią mnie bardzo wersje eventów dla nich i spróbuję wygrać przez kontakt z Prekursorami (chyba coś takiego będzie). Do tego napęd wormhole i rozwój ekonomiczny. Gameplaye jako fanatic materialist to chyba wszyscy robią, a bym chciał zobaczyć coś więcej.