Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki. Wykop to jak wiadomo serwis ze śmiesznymi obrazkami, istotnymi przemyśleniami i skargami. Ja z tym ostatnim - skarże się na #polskibus

Niby nic specjalnego ale nieco się zdenerwowałem - i chociaż w zasadzie nie chodzi o żadne pieniądze to jednak sytuacja niespecjalnie elegancka. Mianowicie:

Kupiłem 2 bilety (w promocji za niewielkie pieniądze ~10zl/sztuka) na polskibus gold relacji Krk - Wro (26.06 14:25).
Zachodze na dworzec stoi PolskiBus lini P (ten standardowy), najpierw rozglądam się za innym no ale nie ma. Pytamy więc kierowcy czy to na pewno ten: TAK!
Hm... PolskiBus... to co z miejscówkiami Panie Kierowco? Nie do mnie, nie wiem, nie interesuje mnie to, muszą sobie państwo poradzić sami.

Żadnego wyjaśnienia, żadnego przepraszam zepsuł się autobus, pocałujcie mnie w dupe - NIC.
Zamieszanie - miejsca inne niż zamierzone (co w moim przypadku było istotne - celowo rezerwowałem konkretne siedzenia ze względu na większą ilość miejsca na nogi - po urazie muszę ją czasem przeprostować).

Dojechaliśmy... wszyscy szczęśliwie chociaż mniej wygodnie (w relacji Wro - Krk przyjechał Gold - tak jest różnica)no ale nie o to w tym wszystkim chodzi.

Jak prawidziwy nerd z piwnicy, chciałem napisać do nich na FB (minuta infolinii 3,69 - SICK!) ale nie ma takiej możliwośći więc napisałem post.

Cześć,
zakupiłem 2 bilety relacji Krk - Wro 26.06 na godzine 14:25.
Bilety były zakupione na linie Gold a jechaliśmy linią normalną (P)
Trochę to nieeleganckie - podstawić inny autobus niż "zamawiany" beż żadnego wyjaśnienia. Problem wystąpił również z rezerwacją miejsc, bo miejsca były inaczej ponumerowane.
Gdzie można się zgłosić po zwrot części kosztów za nie w pełni zrealizowaną usługę?

Mój post po chwili staje się niewidoczny. Ciekawy sposób załatwiania problemów ;-)
Wypromujcie proszę ten post tak, żeby trafił do nich. Jestem okrutnie ciekawy ich reakcji.
Dzięki!

PolskiBusie - troche wstyd!

#afera #pomocy #wykopefekt
  • 39
@kolaszek wklej jeszcze raz do nich tego posta na FB, zrób screena i czekaj na reakcję. Bo z całym szacunkiem, nawet jak było tak jak piszesz, to dowodów nie ma żadnych, że Cię olali.
Jak znów usuną to kontynuuj wątek z wklejonym screenem, bo teraz to są zwykłe pomówienia bez żadnych dowodów.
@kolaszek: Ojtam, nie marudź, widać nigdy nie jechałeś polskim januszbusem. Siedzenia jak dla przedszkolaków ale o dziwo na szerokość się mieszczę, gorzej że zwykle po takiej wyprawie bolą kolana bo nogi wbijają się w następny fotel.

I to nie ważne czy 5 kilometrów czy 500. Ostatnio tak jechałem przez pół polski. Szukasz dziury w całym.
@kolaszek: ale rozumiem że wsiadłeś i dojechałeś. To bedzie raczej, kup kilkaktrotnie taniej kubek z delikatną rysą (urwane ucho, to może jakby kierowca bez przedniej szyby się upierał że jedziemy dalej), i tak wypij z niego smaczą herbatę, po fakcie kręć gównoaferę- oddawajcie moje pinionżki.
@Wielki_Atraktor Skoro zaplacilem za kubek z uchem bez rysy to czemu ktos mi sprzedaje kubek z rysą udając, że wszystko w porządku? Jak dla mnie to zwyczajnie nieuczciwe

A to, że jest kilkakrotnie taniej to co to ma do rzeczy? Decydują się sprzedać usługę A po cenie X, a ja cene X za te usluge chce zaplacic. Może gdyby było kilkakrotnie * X to bym sie zwyczajnie nie zdecydował.

I to ciągle
@fabek: Pisanie o zwrocie części pieniędzy jest moim zdaniem dość śmieszny, ale skoro zapłacił i usługa nie została zrealizowana według umowy, to by PolskiBus mógł chociaż się ustosunkować, przeprosić, albo wyjaśnić.
@ordynardo: To ciekaw jestem co byś powiedział o Angolach czy Amerykańcach którzy jeżdżąc na wakacje szukają tylko do czego by się przypiedolić w hotelu po to by zyskać jakieś bonusy albo zniżki. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kładź uszy po sobie dalej i daj się ruchać dlatego że rozchodzi się o małą kwotę ( )
@ordynardo: Jeśli on sam się nie będzie szanował to jego też nie będą. Tak często podchodzi się do klienta- widać że mało wymagający to jeb damy mu towar gorszej jakości niż zamówił. 2 zł czy 200 nie robi różnicy. Chodzi o sam fakt niedopełnienia dostarczenia usługi która została zamówiona.

Piszesz jakby PB jechał z jedną osobą która zapłaciła 10 zł. Nie. Zazwyczaj jest ich znacznie więcej i niekoniecznie każdy zapłacił za
@ludzik: ... Dalej stawiasz na wadze telefon za 1000zł a przejazd za 10zł. Nie przyjmuje towaru, a nie robie tak że przyjmuje włączam go używam dzień i wieczorem nie dzwonie do kolesia bo mi kase z konta zeżre to wystawie mu negatywa na allegro napisze i żeby mi odesłał 50zł bo sie nie zgadza kolor. A jak to oleje to ide na wypok.

Ty zacząłeś od tego ze ja daje się
@ludzik: Jeźdzę z Krakowa ale na wschód, malutkimi januszobusami, bo PKS dawno olał system (moja kochana Polska B). Płacę 30 złotych za 150km, czyli jakieś 6 x więcej za kilometr niż OP, czasem przyjedzie bus z klimą czasem nie, trudno, płacę za przejazd bo chcę się przemieścić z punktu A do punktu B i to dostaję. A autor się przejechał półdarmo komfortowym autokarem i płacze bo nie taki jak chciał. Może
@kolaszek: po mojemu to zapłaciłeś za przejazd z punktu A do punktu B i usługa została wykonana. Jak następnym razem dwa rzędy dalej jakiś gówniak będzie darł ryło przez pół trasy, to też będziesz się domagał zwrotu kasy? Ale walcz o swoje, może oddadzą chociaż ze 20%, 2 zeta piechotą nie chodzi.
@Wielki_Atraktor: zapłaciłem za przejazd z punktu A do puktu B w konkretnym standardzie. Ciekaw jestem czy bedziesz zadowolony kiedy w samolocie z klasy biznes przeniosą Cie do ekonomicznej. Ot tak.

Nie, nie domagam się zwrotu 100% - nigdzie tak nie napisałem.

I raczej nie sądze, żeby coś zostało oddane.
@kolaszek: przyznam że nigdy nie jechałem polskim busem, ani jedną ani drugą klasą. Pytam poważnie i bez złośliwości, rzeczywiście różnica komfortu była aż tak duża?
W jakich cenach są bilety do Wrocława w tej niższej klasie, skoro wyższa jest po 10zł, może pozwiedzałbym Polskę?
@Wielki_Atraktor
Nie jest to duża różnica - fotele są zdecydownia wygodniejsze (szerze) miejsc jest mniej a co za tym idzie jest więcej miejsca na nogi. Inaczej ponumerowane miejsca nie pozwoliły mi siedziec w pierwszym rzędzie (wyjątkowo dużo miejsca na nogi) co było dla mnie dosyć kluczowe (patrz post).

I powtarzam, kompletnie nie interesuje mnie zwrot pieniędzy. Bo jeśli by to coś bylo to byłoby to ~2zl. Irytująca jest kwestia kompletnego olania tematu