Wpis z mikrobloga

Koledzy, pomóżcie mi podjąć decyzję odnośnie roboty. Mam do wyboru pracę na międzynarodówce w systemie 3/1, obsługa portów, więc głównie wożenie kontenerów, pieniądz dobry. Z drugiej strony mam pracę na krajówce firanka od poniedziałku do piątku i weekendy w domu. Pensja pomiędzy 3600 - 4000. Do tego dochodzi odległość z domu na bazę. Na krajówce mam 10 min autem, a na międzynarodówkę 140 km w jedną stronę. I tak siedzę i myślę, co tutaj wybrać. :D

#transport #bekaztransa #spedycja
  • 7
@kovaalsky: dojazd nie jest tak istotny przy tym 3/1 bo to tak naprawdę jedziesz do roboty raz w miesiącu :)
Musisz przemyśleć czy chcesz zarobić porządnie póki dzieci nie płaczą czy być więcej z rodziną. U mnie póki co wyszło, że międzynarodówka, ale tylko "tam i z powrotem" :)
@absoladoo: Tutaj dochodzi kwestia tego, że jednak te "parę" euro trzeba mieć ze sobą i czy po odliczeniu wszystkiego nie wyjdzie mniej więcej to samo. No nie mogę się #!$%@? zdecydować. Z jednej strony ciągnie mnie na międzynarodówkę, z drugiej strony ta krajówka wcale nie jest taka zła i częściej w domu. Tłumaczę sobie tak, że to pierwsza robota, więc może warto zdobyć doświadczenia na kraju i za parę miesiąc, albo
@kovaalsky: Zacząłem jeździć od razu na zachód i nie żałuje. Co prawda trudniej się dogadać i daleko od domu, ale jak widzę jakimi paściami się jeździ po kraju, jak słyszę te historie o magnesach i szefach dziadach to jednak wolę te francuskie autostrady. Na krajówce szybciej ogarniesz cofanie i ogólnie manewrowanie bo na zachodzie więcej jazdy, a mniej załadunków/rozładunków. A jedzenie nie jest dużo droższe niż w Polsce. Ba, sporo rzeczy
@lupoo: Łódź. Z tego, co wiem to firma od lat współpracuje z duża firmą transportową. Z tego, co gadałem z szefem, to mówi, że na takim lajcie i bez stresów, to 8 tys. kilometrów.