Wpis z mikrobloga

@a__m: A oprócz tego, to klasyka i w segregatorach, czy tam pudłach. Potem oznaczenie na pudlach jakie numery są w środku. Jeżeli się pokrywają, czy nie są tożsame z numeracją, to skan i trzymanie tego na dysku z nadaną sobie numeracją. Np. masz 10 faktur z numerami 1-10, to wrzucasz na dysk, a plik nazywasz NRNAZWADATA, umieszczasz w folderze o określonej nazwie (np. RÓŻOWY SEGREGATOR KASI). Jeżeli się pokrywają,
@a__m: Koszty, zakupy, sprzedaż osobno, każdy miesiąc osobno.

Sprzedaż może być jeszcze rozbita na oddziały sklepów czy sprzedawców którzy je wystawiali.

Umowy cywilnoprawne osobno od Umów o pracę.

Każdy pracownik/zleceniobiorca/wykonawca dzieła osobna teczka i wszelkie dokumenty z nim związane do tej teczki w kolejności chronologicznej.

Dokumenty ZUS, US, dot. podatku VAT, dot. podatku dochodowego osobno.

Później opisy na segregatorach, segregatory do pudełek i oznaczenie na pudełku zakres segregatorów

np. K Z