Wpis z mikrobloga

Odnośnie tego tematu: http://www.wykop.pl/wpis/20034335/kupilem-filtr-powietrza-k-amp-n-300zl-jednak-w-per/

Wczoraj założyłem ten filtr - pasuje P&P, przejechałem się za miasto sprawdzić czy jest różnica - od wyjechania z osiedla poczułem że po prostu go odetkało - stary filtr był zawalony kurzem, muchami, pszczołami itp itd -myślę że po prostu wróciła nominalna moc auta. Różnica w dźwięku jest odczuwalna powyżej 4000 obr/min kiedy zmieniają się fazy rozrządu - słychać mega ryk silnika co w przypadku rzędowej 6 daje naprawdę fajny efekt wewnątrz auta - pewnie gdybym jeździł tak ciągle wkurzałoby mnie ale rzadko te 4000 obr przekraczam - przy momencie obrotowym 300Nm skrzynia baaardzo rzadko redukuje przełożenia. Polecam wrzucić osobom ktore dużo jeżdżą - róznica w cenie zwróci się po 3-4 wymianach filtra jeżeli ktoś kupuje zamienniki lepszej klasy.

#motoryzacja #jdm #lexus #2jz #samochody #mechanikasamochodowa

i trochę #tuning

  • 12
@SpalaczBenzyny: Myślę że znam się wystarczająco na silnikach aby stwierdzić, że przczyną był zatkany filtr. Wartości przepływomierza na podglądzie parametrów podczas jazdy na starym filtrze były duużo niższe niż powinny być - po zmianie wzrosły sporo, poszły w górę też czasy wtrysków w OL przy większym obciążeniu.

Co do dźwięku - no trochę jednak inny jest niż w tej skodzie.
@SpalaczBenzyny: wystarczy - ale czytaj ze zrozumieniem cały tekst, kupiłem K&N bo w perspektywie czasu jest taniej i mniej problematyczny. Nie lubię jeździć po sklepach, warsztatach czy umawiac się kurierami coby odebrać zamówiony filtr - ten wyciągam, myje i go wkładam na miejsce po spryskaniu olejkiem. Wybiórcze rozumienie na wykopeel jest na porządku dziennym.