Wpis z mikrobloga

#zalesie
Szanowne @x-kom - zamówiłem wczoraj na waszej stronie internetowej laptopa do pracy - zamówienie zrobione o 10:40 - i zgodnie z opisami - miało być gotowe do odbioru dzisiaj we Wrocławiu. Równie dobrze mogłem złożyć zamówienie o godzinie 14:00 i wg informacji na stronie internetowej również odebrać jeszcze dzisiaj.
Jednak tak się nie stało - zadzwoniłem dzisiaj o godzinie 12:14 do punktu we Wrocławiu - mieli informacje dotyczące mojego zamówienie i pan prowadzący ze mną rozmowę był wielce zdziwiony i szczerze zakłopotany, że moje zamówienie nie zostało im dzisiaj dostarczone i nie mogę go odebrać.
Jak to się ma do zapewnień wytłuszczonym drukiem na waszej stronie - zamów jeszcze dziś, a odbierz jutro?
Laptop był mi na dzisiaj bardzo potrzebny i niestety nie będzie mi dane pracować nad zleceniem od klienta już od dzisiaj.
Jedyne co udało mi się osiągnąć, to zapewnienie pana w punkcie we Wrocławiu, że z samego rana JUTRO jak przyjdzie dostawa, to postarają się dokopać do mojej paczki, zadzwonić i potwierdzić gotowość do odbioru.
Bardzo się zawiodłem na takim traktowaniu klienta. Wolałbym już dziś samemu podjechać gdziekolwiek do innego miasta po sprzęt, by móc go wykorzystać do pracy, gdybym wiedział, że nijak się mają wasze zapewnienie o dostarczeniu przesyłki do odbioru na kolejny dzień...
  • 6
@Norskee: Zrozumiałbym, gdybym zamówił po południu lub na minutę "przed" wyznaczonym czasem na stronie do odbiory na jutro. Paczki wtedy pewnie już popakowane i posortowane. Większość moich znajomych nie miała problemu z zamówieniami z x-kom, więc zamówiłem. Tyle. Ot co dlatego tylko tag #zalesie
@saltacme: bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mamy również nadzieję, że laptop udało się odebrać. Prosimy o przesłanie nam numeru zamówienia niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnieniem tej sprawy. Gdy uzyskamy informacje, dlaczego laptop nie dotarł na czas wrócimy do Ciebie z odpowiedzią