Wpis z mikrobloga

Kupiłem parę dni temu telefon z gwarancją serwisową ważną 14 dni, okazało się, że posiada dwie wady (niedziałający poprawnie mikrofon + LCD Retention). Serwis w swoim regulaminie określa, że ma 14 dni na naprawę czyli teoretycznie może ona się skończyć już po czasie trwania gwarancji. Czy w związku z tym mogą mnie spotkać jakieś nie przyjemności, typu: po 10 dniach od wysłania przeze mnie telefonu, gość pisze, że nie naprawi, bo minął czas gwarancji?

#reklamacja #gwarancja #prawakonsumenta #telefony #lgg4
  • 3
@Volki: Napisałem do sprzedawcy, a ten napisał, że taki ekran to wada fabryczna i mogłem sobie kupić nowy telefon więc oni zajmą się tylko mikrofonem. Dodam, że w opisie aukcji było napisane, że telefon jest w pełni sprawny. W związku z tym, jeśli sprzedawca nie zamierza naprawić jawnej wady, mało tego, można powiedzieć, że ją zataił to w jaki najlepszy sposób dokonać zwrotu lub wymóc naprawę?
Czy w przypadku zwrotu mogę