Wpis z mikrobloga

Bardzo proszę o rady na sytuację, w której postawił mnie sklep kuzniewski.pl.

Zamówiłem laptopa 8.12.2016 - czas oczekiwania tydzień - myślę sobie no dobra, jeśli nie mają na stanie to poczekam. Tydzień później piszę do mnie pan, że dostawa tego modelu będzie w styczniu, że już na pewno, że jest sztuka dla mnie. Nie mając innej opcji, święta się zbliżają i tak znikąd indziej nie dojdzie na czas, pomyślałem, że przeczekam - zostałem zapewniony, że laptop do mnie dotrze po nowym roku. Wykonałem przelew, żeby mieć z głowy.
Mija 2. stycznia, 3., piszę do nich kiedy mogę odebrać laptopa, mija 4. stycznia i 5. dzowni do mnie pani "dzień dobry, laptopa nie będzie, bo nie doszła partia i nie wiadomo w sumie kiedy dojdzie'. Jeszcze zaproponowała mi lapki o 1k droższe 'bo są najbliżej pańskiej konfiguracji'.

Co począć ( ° ʖ̯ °)

#laptopy #kuzniewski
  • 11
  • Odpowiedz
A co z tym, że nie wywiązali się z umowy? Zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji. Nie powinni w takim razie w jakikolwiek sposób dostarczyć mi zamówiony produkt?
  • Odpowiedz
@Pustulka: Zwrócony błąd:
Wybacz, ale nie masz uprawnień do zakładania tematu w tym dziale.

Mam nowe konto na nhl i nie mogę założyć tematu, hehe, super.
  • Odpowiedz
@nanashi: Zakupiłem u nich dwa laptopy. Z jedno z nich byłem mało zadowolony i udało mi się go wymienić na inny za dopłatą. Także ja ich śmiało mogę polecić.
  • Odpowiedz