Wpis z mikrobloga

nie lepiej jednak być miłym i tylko napisać wiadomość?


@jack1142: dispute to także forma kontaktu ze sprzedającym, skoro nie raczył wysłać od miesiąca to dlaczego masz być miłym?

@czerwonyziemniak: też bez przesady jeśli nie ma wielu dispute to nic sie nie stanie
@czerwonyziemniak: Nawet nie wiedziałem, muszę uważać wtedy na te disputy, bo troszkę ich miałem w pewnym momencie, choć to akurat był pechowy czas i rzeczywiście były problemy z pocztą/urzędem celnym. Będę ostrożniej je robić, jeśli będę miał Buyer Protection długo jeszce :D
I pytać czy wysłał, czy prosić go od razu, żeby wysłał i przedłużyć Buyer's Protection?


@jack1142: Zapytaj czy wysłał, a jeśli nie to dlaczego. Dispute daj jeśli minie około 60 dni od zamówienia, tyle czasu miał na dostarczenie. Nawet sie nie zgadzaj na przedłużanie
@Andczej: A ja na oceny nie patrzałem, tylko na ceny :p Choć jak teraz patrzę, to ma dobrą, ale nigdy się tym nadmiernie nie sugeruję. Skoro ma obowiązek dostarczenia produktu, a ja gwarancję, to ocena nie jest rzeczywiście tak istotna.
@Andczej: @czerwonyziemniak: Wiem, że mam gwarancję przez czas trwania ochrony Aliexpress, ale właśnie dlatego nie patrzę na oceny jako główny czynnik (choć i tak ludzi poniżej 95% jest trudno znaleźć), bo jednak jakąś ochronę mam i zawsze zwrot dostawałem, gdy zgłaszałem dispute.
BTW: chyba powinienem zaczekać na odpowiedź do końca chińskiego roku, czyli nawet 05.02.2017, prawda? Bo wcześniej może być ciężko u nich z odpowiedzią chyba?
BTW: chyba powinienem zaczekać na odpowiedź do końca chińskiego roku, czyli nawet 05.02.2017, prawda? Bo wcześniej może być ciężko u nich z odpowiedzią chyba?


@jack1142: tak ale większość zaczyna od jutra pracę