Aktywne Wpisy
wykop +71
Wykopowicze (ツ)
1. Jak mogliście już zauważyć, na górnej belce serwisu pojawiło się - dobrze Wam znane - czerwone serduszko WOŚP! Wykop, jak co roku, wspiera @fundacjawosp W tym roku również zachęcamy Was do wpłat na rzecz Fundacji. W komentarzach do wpłat możecie oczywiście pozdrawiać Michała (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Link: https://eskarbonka.wosp.org.pl/wykop (ʘ‿ʘ)
2. Obie nasze aplikacje (Android/iOS) doczekały się kolejnych aktualizacji.
1. Jak mogliście już zauważyć, na górnej belce serwisu pojawiło się - dobrze Wam znane - czerwone serduszko WOŚP! Wykop, jak co roku, wspiera @fundacjawosp W tym roku również zachęcamy Was do wpłat na rzecz Fundacji. W komentarzach do wpłat możecie oczywiście pozdrawiać Michała (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Link: https://eskarbonka.wosp.org.pl/wykop (ʘ‿ʘ)
2. Obie nasze aplikacje (Android/iOS) doczekały się kolejnych aktualizacji.
ish_waw +957
Trochę ludzi zaczęło odchodzić z HSa do Gwinta. Co im się podoba? Bardzo mała liczba RNG i to, że bardzo dużo zależy od nas samych. Co robi CDPR? Zmienia karty tak, że działają w losowy sposób. Mało tego spłyca i usuwa unikalne mechaniki np:
- Dzik morski teraz:"Gdy jest w deszczu tworzy jednostkę pirata klanu dimun i odkłada go na samo dno talii" patch: "Zadaj 3 obrażenia wybranej jednostce, następnie wybierz ponownie cel i zadaj 2 następnie wybierz ponownie cel i zadaj 1". Spłycenie do zadawania obrażeń. Wystarczyłoby by dzik morski po swojej stronie tworzył deszcz. Wtedy by był bardzo potencjalną kartą. Swoją drogą Epik będzie silniejszy od legendy o działaniu takim samym. Oczywiście mam na myśli Myrgtabrakke. :)
- Wiedźmin + eliksiry patch: usunięcie efektu dodatkowej siły z eliksiru gdy jednostka jest wiedźminem. Teraz każda niezłota jednostka dostaje tyle samo siły. Po co były te mutacje wiedźminom to ja pojęcia nie mam, skoro każdy może pić te eliksiry a i tak takie same efekty każdy ma i to bez konsekwencji. :)
- Dijkstra szkoda mi tej karty miała potencjał czekała ona na odpowiednią metę. Kompletna zmiana mechaniki jednak trudno tu powiedzieć, że spłycenie aczkolwiek warto o nim wspomnieć.
Jeszcze kilka innych kart ale nie będę wypisywał.
Co ciekawe z karty silnej jeżeli gra się szpiegami robią kartę OP (owszem może się ta karta zmienić) czyli Brygada impera teraz: "6 siły bazowej. Gdy zostanie zagrana zwiększ siłę jednostki o 3 za każdą nielojalną jednostkę po przeciwnej stronie." Patch: "Zwiększ siłę tej karty gdziekolwiek jest o 2 za każdego szpiega zagranego na przeciwną stronę stołu." Efekt grając szpiegami można z ręki grać jednostki brązowe 20+ siły z palcem w nosie jak nie więcej... Jak zostanie to w takiej wersji to pewnie w następnym patchu będzie dostawać +1 zamiast wrócić do tego co teraz jest a szkoda.
Brak nerfów KP...
Prscilla- do wyboru dwie karty jak do tej pory z tym, że jedna zasłonięta.
Shani- 2 sił zamiast 3.
Faktycznie.
Tu przedstawiłem raczej te zmiany które według mnie są wątpliwe. Kilka zmian jest chaotycznych w tym patchu. Kilka jest bardzo dobrych. To tyle trochę sobie ponarzekałem i już człowiekowi lżej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
A takie że, legendę dużo trudniej trafić z beczki niż epicką, a jak chcesz sobie stworzyć kartę z fragmentów to za 800 skrawków masz srebrną kartę, a za 200 złotą która robi dokładnie to samo. Coś jest chyba nie tak?
@Dalthair: Wiedźmini - 100% racji, przypomina się misja z W3
P.S.
Myrgtabrakke to neutralna karta a dzik to klasowa więc musi być ciut lepszy